וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסרי עולם לרוצחי בני הזוג הנקין: "אין תיקון למה שהמרצחים עשו"

23.6.2016 / 0:35

"אני לא יכולה לומר שהצדק נעשה, כאילו שגזר הדין מחק את מה שהם עשו", אמרה חנה הנקין, לאחר שהוטלו שני מאסרי עולם ועוד 30 שנות מאסר על חברי החוליה שרצחו את בנה איתם ואת רעייתו נעמה. "מה יהיה אם בעתיד יהיה שחרור מחבלים?", תהתה

עריכה: נועה לוי

בווידאו: צה"ל הרס את ביתו של מפקד החוליה

אמו של איתם הנקין, חנה, הגיבה אמש (רביעי) לגזר הדין שניתן לארבעת חברי חוליית חמאס שהוציאו לפועל את הפיגוע שבו נרצחו בנה ורעייתו, נעמה, בחודש אוקטובר האחרון לעיני ילדיהם. "אני לא יכולה לומר שהצדק נעשה, כאילו שגזר הדין מחק את מה שהמרצחים עשו", סיפרה לוואלה! NEWS. "אין שום תיקון למעשה של המרצחים האלה, אבל עכשיו הם ישבו בכלא ולא יהרסו משפחות נוספות, כפי שהרסו את המשפחה שלנו".

שני מאסרי עולם ועוד 30 שנות מאסר על כל אחד מחברי החוליה, יחיא חג'חמד, אמג'ד עליווי, סמיר כוסא וכרם רזק, שהורשעו על ידי בית המשפט הצבאי בשומרון כי תכננו לחטוף ישראלים ולשם כך ארבו לרכבים. משפטו של חבר חולייה נוסף עדיין מתנהל.

עוד בוואלה! NEWS:
בג"ץ קבע: בתי הסייענים ברצח בני הזוג הנקין לא ייהרסו
אגף על שם הזוג הנקין נחנך במכללה חרדית: "זו צוואתה של נעמה"
הקמפיין של תושבי שכם לבנייה מחדש של בתי רוצחי הזוג הנקין

נעמה ואיתם הנקין, שנרצחו בפיגוע בסמוך לאיתמר שבשומרון. באדיבות המשפחה
"קריטי לשמור על הציבור מפני מרצחים כאלו". איתם ונעמה הנקין/באדיבות המשפחה

"שום דבר לא יכול להחזיר לילדים שלנו 50 שנים שהמחבלים חמסו מחייהם, שנים של משפחה, של יצירה, שנים של תרומה", הוסיפה האם. "שום דבר לא יחזיר לנכדים שלנו את ההורים שלהם. אין שום פיצוי לעם ישראל על האבדה והאובדן של התרומה שבני הזוג היו תורמים לציבור הישראלי ולעולם התורה".

לדבריה, "המרצחים לא יראו אור יום מחוץ לכלא למשך כל שאר שנות חייהם. ההרגשה שלנו היא שקריטי לשמור על הציבור מפני מרצחים כאלו". עם זאת, הבהירה: "בשבילי העניין הוא לא הענישה, אלא מניעה והרתעה, אך החשש של כל משפחה במצב הזה הוא מה יהיה אם בעתיד יהיה שחרור מחבלים בהסכם זה או אחר. אני הייתי רוצה לראות שברור ומובטח לנו שהמרצחים האלו לא יצאו לרגע אחד מהכלא, ויבלו שם את שאר ימיהם עלי אדמות".

"תודתי לכל מי שהיה לו חלק בהבאת המרצחים לדין, החל מאנשי צה"ל שעשו מלאכתם במקצועיות מופתית, שלכדו את התא של חמאס שרצחו את ילדינו, כולל אנשי המשטרה והשב"כ, וכלה באנשי הפרקליטות הצבאית", הוסיפה הנקין. "אני רוצה לומר שהאצילות שנחשפנו אליה חיזקה אותנו מאוד מאוד בחודשים הקשים. המקצוענות המשולבת עם הלב הרחב ממש הרימה אותנו".

(עדכון ראשון: 21:25)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully