וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמסטה, בוגי: יעלון מתרגל לחיים שאחרי משרד הביטחון

22.6.2016 / 18:20

תמונה של השר הפורש שפורסמה לרגל יום היוגה הבינלאומי עוררה הדים ברשתות החברתיות. "אתה אולי עוזב את הודו, אבל הודו לא עוזבת אותך", הודה יעלון, שהצטרף למיליוני המתרגלים ברחבי העולם

שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר, משה יעלון, בתרגיל יוגה, סטודיו ליוגה מודיעין רעות. יוני 2016. פייסבוק, אתר רשמי
"לשנה של קבלה, סובלנות והרבה אהבה". יעלון וקולדהם/אתר רשמי, פייסבוק

שר הביטחון לשעבר משה יעלון החל להתרגל לחייו החדשים, מאז פרישתו מהפוליטיקה בחודש שעבר. בתמונה שפורסמה בפייסבוק על ידי סטודיו ליוגה במודיעין במכבים-רעות, נראה יעלון יושב שלוב רגליים, לצדה של דליה קולדהם, מנהלת הסטודיו. "יום היוגה הבינלאומי נפתח הבוקר בסטודיו שלנו. לשנה של קבלה, סובלנות והרבה אהבה, נמסטה".

הפוסט הפך במהרה לוויראלי והופץ ברשתות החברתיות. יעלון עצמו הגיב גם הוא לדברים בהומור, וצייץ בטוויטר את התמונה, לצד צילום מתוך מערכון של "ארץ נהדרת" משנת 2005 - כשסיים את תפקידו כרמטכ"ל והשתחרר מצה"ל - בו הוא נוסע לטיול אחרי צבא בהודו. "אתה אולי עוזב את הודו, אבל הודו לא עוזבת אותך", כתב.

עוד בוואלה! NEWS:
השרה גמליאל ליעלון: "חזור לליכוד והתמודד נגד נתניהו מבפנים"
הליכוד נגד ברק ויעלון: "מוזר שלא אמרו את הדברים כשהיו שרי ביטחון"
יעלון: "ההנהגה מפחידה את האזרחים; אתמודד בבחירות הקרובות"

יעלון ידוע בכך שהוא שומר על אורח חיים בריא, ונוהג להתאמן באופן קבוע בספינינג, וברכיבה על אופניים ואופני יד. בסביבתו אמרו היום כי הוא לא החל להתאמן ביוגה, אלא שמדובר בסטודיו שבו הוא מתאמן באופן קבוע, והוא התבקש להצטלם לרגל יום היוגה הבינלאומי, שצוין אתמול - ונעתר בשמחה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

יעלון לא לבד בציון יום היוגה, שבמסגרתו מיליוני מתרגלים ברחבי העולם קיימו תרגולים המוניים של השיטה ההודית. ראש הממשלה בנימין נתניהו צייץ אתמול בחשבון הטוויטר שלו התייחסות להודעה של ראש ממשלת הודו, נרנדרה מודי, שיזם את יום היוגה הבינלאומי בשנה שעברה. מודי קרא לאזרחי העולם "להמשיך לתרגל יוגה באופן קבוע ולהפוך את היוגה לחלק בלתי נפרד מהחיים. יש לכך הרבה יתרונות". נתניהו הגיב: "יום היוגה – רעיון מעולה. במזרח התיכון יש יותר מדי מתח. אולי תנוחת כלב הפוכה תעזור?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully