וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זכה לליווי משטרתי צמוד: "נתיב שלם במנהטן נסגר עבור לב לבייב"

לפי הדיווח בניו יורק פוסט, איש העסקים ג'רמי רייכברג השתמש בקשריו וארגן למיליארד הישראלי מחווה יוצאת דופן בביקורו בניו יורק. לפי מקורות במשטרה, הבקשה לא עברה בערוצים רשמיים ואין לה תיעוד. לייב: "לא מכיר את רייכברג"

לב לבייב. GettyImages
זכה לליווי משטרתי צמוד. לבייב/GettyImages

נתיב שלם במנהרת לינקולן, המחברת בין ניו ג'רזי למנהטן שבניו יורק, נסגרה עבור המיליארדר הישראלי לב לבייב, שהגיע לביקור בעיר – כך דיווח היום (שלישי) הניו יורק פוסט. לפי הדיווח, מי שארגן את המחווה יוצאת הדופן הוא איש העסקים ג'רמי רייכברג, שאף דאג לו לליווי משטרתי צמוד בעת שחצה את המנהרה המפורסמת. רייכברג עומד בימים אלה לדין במתן שוחד לשוטרים בתמורה לטובות הנאה, בהם "טיפול וי-איי-פי" באנשי עסקים שאירח.

הפרשה נחשפה אתמול בכתב אישום שהוגש נגד רייכברג ונגד שותפו ג'ונה רכניץ, שעבד בעבר בחברת אפריקה-ישראל, הנמצאת בבעלותו של לבייב. לפי כתב האישום, השניים שיחדו שוטרים בסכום המוערך במאה אלף דולר בין 2012 ל-2015. "למעשה היה להם כוח משטרתי שפעל עבורם ועבור חבריהם", אמר התובע הכללי של מנהטן פריט ברארה. טרם התברר באיזו שנה התרחשה סגירת הנתיב, אך מקורות מהמשטרה המקומית ציינו שהבקשה לא עברה דרך הערוצים הרשמיים, וכי אין לה תיעוד.

רייכברג הוא אחד התורמים לראש עיריית ניו יורק, ביל דה בלאזיו. לפי כתב האישום, בעזרתו של רכניץ, רייכברג "ארגן טיסות, חדרי מלון, נערות ליווי, ארוחות יקרות, ומושבי וי-איי-פי במשחקי ספורט לשוטרים. זאת, בתמורה להספקת ליווי משטרתי לאנשי עסקים שאירח, מתן כניסה למושבי הכבוד באירועים בעיר כמו ערב השנה החדשה בכיכר טיימס והמרתון השנתי, וכן מתן תגים מיוחדים של המשטרה שאפשרו לאנשי העסקים להימנע מקבלת דוחות.

דוברת קבוצת לבייב מסרה בתגובה כי היא מכחישה כל קשר לפרשת רייכנברג. "מר לבייב אינו מכיר את מר רייכנברג, מעולם לא ביקש או קיבל ממנו כל טובות הנאה, וממילא אין כל טענה נגד מר לבייב בקשר למעשים שבהם מואשם מר רייכנברג", נמסר בתגובה. "לפיכך, כל ניסיון לקשור את קבוצת לבייב או העומד בראשה לפרשה זו דינו להידחות".

עוד כתבות מהעולם:
יומיים למשאל העם: קמרון קרא להישאר באיחוד "למען העתיד"
"אנשים אוהבים": פסטיבל בשר הכלבים בסין נפתח חרף המחאה
מוכרי הנשק בארה"ב בעין הסערה: "מי שרוצה להרוג - ימצא דרך"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully