וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשוטרים מותר לפחד? צפו בשוטר בורח בצרחות כשכלב הגישוש שלו מוביל אותו למלכודת

22.6.2016 / 12:10

שוטר נתפס מגיב כמו ילד קטן ובורח בצרחות כשכלב הגישוש שלו מוביל אותו לעבר מלכודת מפתיעה. עמיתיו לא נשארו אדישים לתגובה שלו - וגם אתם לא תוכלו

יוטיוב

תיעוד קורע מצחוק של שוטר במדים נבהל למוות ובורח בצרחות אימה עשה את דרכו לרשת וצבר כמה מאות אלפי צפיות. השוטר בעל החזות הקשוחה נראה צועד לעבר כלב הגישוש שלו - מבחין בנחש(!) - ונס על נפשו לכיוון השני, כשעמיתיו מצלמים את הרגע המביך הזה ונשמעים ברקע מאוד מרוצים מעצמם.

בסרטון, שצולם בדרום אפריקה, נראה השוטר משחרר את כלב הגישוש שלו למטרת חיפוש, כשלא ברור בדיוק מה הוא אמור לחפש שם. כשהכלב חודל מחיפושיו, השוטר נראה פוסע בבטחה לכיוונו, מהר מאוד שם לב להפתעה המאיימת שציפתה לו שם ומגיב לה כפי שמעולם לא חשבתם ששוטר גבר-גבר יגיב.

שוטר בורח בצרחות. צילום מסך
לשוטרים מותר לפחד? כנראה שלא/צילום מסך

רבים טוענים שמדובר במתיחה שארגנו לו חבריו ואחרים חושבים שהוא נראה מפוחד מדי בכדי להיות שוטר אמיתי. כמובן שגם הפעם יש כמה צדיקים בסדום שיצאו להגנתו, "מי שצוחק עליו, שישים לב שהוא נתפס לא מוכן. בגלל זה הוא הגיב ככה", כתב אחד הצופים, "חוץ מזה, לכולנו יש פחדים. זה לא אומר שהוא לא יכול לעשות את העבודה שלו על הצד הטוב ביותר. גם אני שונא נחשים".

עוד באותו נושא

יצור מהסיוטים: חוקרים מצאו בג'ונגל תולעת באורך של נחש

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully