וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישי תוקף דרעי: "ש"ס הייתה מרוסקת, צריך לקחת אחריות"

19.6.2016 / 11:05

לאחר שיו"ר ש"ס האשים את ישי ב"הזנחה" וב"גרימת נזק" למפלגה, היו"ר לשעבר, שנמנע ממתקפות נגד דרעי מאז הבחירות האחרונות, טען כי "התנועה הייתה בלא כל תפקוד. דרעי היה עסוק במשפטו"

צילום: מאצ'י הוף

בווידאו: פתיחה חקירה פלילית נגד דרעי, לפני חודשיים

יו"ר ש"ס לשעבר ‏אלי ישי תקף הבוקר (ראשון) באופן חריף את היו"ר הנוכחי אריה דרעי. "במשך שנים התנועה הייתה בלא כל תפקוד, קיבלתי אותה מרוסקת לחלוטין", טען בריאיון לתחנת הרדיו "קול ברמה". לדבריו, "קיבלתי את ש"ס בגירעונות של 150 מיליון שקלים, עיתון 'יום ליום' היה בפירוק, 'מעיין החינוך' כמעט קרסה לחלוטין. דרעי היה עסוק במשפטו הציבורי והאישי".

"כשיש הרבה מנדטים, זה הוא – כשיש ירידה במנדטים, זה לא הוא. אי אפשר לתלות את הכול בציבור, צריך לקחת אחריות", הוסיף ישי. עם זאת, הוא הבהיר כי "אין ביני לבין דרעי דם רע, אבל אני לא יכול לעבוד תחת בן אדם שלא נותן לאף אחד לדבר".

עוד בוואלה! NEWS:
בניגוד להחלטת ש"ס: דרעי הגיע לכנסת והצביע נגד חוק הגיור
האחות, המחותנת והבן של השר: חגיגת הג'ובים המשפחתיים בש"ס
שומרים על שתיקה: ח"כים מש"ס נמנעים מלהגיב על פרשת דרעי החדשה

אלי ישי באולפן וואלה!NEWS, יוני 2015. ראובן קסטרו
"כשיש הרבה מנדטים, זה הוא – כשיש ירידה במנדטים, זה לא הוא". ישי/ראובן קסטרו

מאז הבחירות האחרונות, שבהן לא עברה מפלגתו של ישי, יחד, את אחוז החסימה, הוא נמנע כמעט לחלוטין מלתקוף את דרעי, גם במסגרת הדיווחים על החקירה הפלילית נגדו. גם דרעי, מצדו, נמנע ממתקפות אישיות ועשה רושם כי הוא מנסה לחזור לתפקוד מלא בחיים הפוליטיים בכלל וכשר הפנים בפרט. אולם בסוף השבוע, דרעי יצא במתקפה דומה על ישי, ודבריו היום הם ככל הנראה תגובה לכך.

בריאיון לרדיו "קול חי" אמר דרעי כי "תנועת ש"ס חוזרת לשטח לאחר שנים של הזנחה קשה. במשך שנים לא התייחסו לנציגים שלנו בשטח, הפעילות קפאה ולכן התנועה נחלשה. כעת הכול מתעורר, הפעילות של תנועת 'אל המעיין' מתחזקת, אנשים חוזרים לפעול ובבחירות הבאות, אין לי בכלל ספק, ש"ס תתחזק". דרעי הוסיף: "אני רוצה גם להזכיר כי בבחירות הקודמות חל פילוג בש"ס, היו אנשים שהתמודדו בנפרד, טענו שהם נאמני הרב עובדיה, לא הצליחו לעבור את אחוז החסימה וגרמו בכך נזק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully