וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצעד חריג: ראש הממשלה הפלסטיני ביקר במסגד אל-אקצא

19.6.2016 / 0:19

ראמי חמדאללה הגיע להתפלל בהר הבית יחד עם שני בכירים נוספית ברשות תחת אבטחה כבדה ובתיאום עם מערכת הביטחון. זאת הפעם הראשונה שהוא מבקר במתחם מאז מונה ליברמן לשר הביטחון

צילום: שלומי גבאי, עריכה: אוהד פיטר

בווידאו: ליברמן מגיב לפיגוע בתל אביב

ראש הממשלה הפלסטיני ראמי חמדאללה ושני בכירים נוספים ברשות ביקרו אתמול (שבת) במסגד אל-אקצא והתפללו בו. הביקור של חמדאללה, לצד ראש המודיעין הכללי בגדה מאג'ד פראג' ומפקד הביטחון המסכל זיאד הב-ריח, התקיים בתיאום עם מערכת הביטחון. השלושה התקבלו בברכה בקרב העוברים והשבים בהר הבית שבירושלים.

מדובר בצעד חריג שכן זוהי הפעם הראשונה שבה ראש הממשלה הפלסטיני ובכירים ברשות מתפללים בשטח ישראל מאז החל שר הביטחון אביגדור ליברמן את כהונתו. לתפילת יום השישי השני של הרמאדן בהר הבית הגיעו קרוב ל-80 אלף מתפללים. כניסתם למתחם ההר לוותה באבטחה כבדה ובנוכחות רבה של כוחות משטרה ומג"ב שאבטחו את התפילות, שעברו ללא אירועים חריגים.

רק השבוע תקף גורם בכיר במשרד הביטחון את הרשות הפלסטינית והאשים אותה בהסתה ובאחריות למתקפת הטרור הנוכחית על ישראל. הגורם אמר כי "הבעיה המרכזית של ישראל היא אבו מאזן". לדבריו, "אנחנו חזקים בזירה הצבאית, וחלשים בזירה המדינית. זו הבטן הרכה. אבו מאזן מנצל את זה כדי להוביל טרור מדיני נגד מדינת ישראל. הוא לא מעוניין בהתקדמות, הוא רוצה סטטוס-קוו".

(עדכון ראשון: 22:45)

ראש הממשלה הפלסטינית ראמי חמדאללה בביקור בהר הבית, 27 באוקטובר. רויטרס
הגיע עם בכירי מנגנוני הביטחון ברשות. חמדאללה בהר הבית, 2014/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully