וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה הרוגים ושישה פצועים מפגיעת כלי רכב במסעדה בתל אביב

נהג המכונית, גבר כבן 50, איבד שליטה אחרי שלקה בלבו, עלה על המדרכה ברחוב בן יהודה בעיר ופגע בשמונה אנשים. הוא פונה לאיכילוב תוך פעולות החייאה, שם נקבע מותו. יתר הפצועים נפגעו באורח בינוני וקל. עד ראייה: "חשבנו שזה פיגוע"

ספק 500

שלושה בני אדם נהרגו אמש (שבת) מפגיעת כלי רכב במסעדת "פוראמה" ברחוב בן יהודה בתל אביב. שישה בני אדם נוספים נפגעו בתאונה - פצועה אחת באורח בינוני וחמישה באורח קל. הנהג הפוגע, גבר כבן 50, לקה בלבו במהלך הנסיעה ואיבד שליטה על הרכב. הוא עלה על המדרכה ופגע באנשים שהיו במקום ופצע שניים מהם באורח אנוש. צוותי מד"א העניקו לפצועים טיפול רפואי ופינו אותם לבית החולים איכילוב בעיר, שם נקבע מותם של הנהג הפוגע ושל שני הפצועים באורח אנוש. המשטרה פתחה בחקירה.

אנוואר שרקאווי, חובש מד"א שהגיע ראשון למקום סיפר: "כשהגעתי במקום הייתה בהלה. על המדרכה, בין הכיסאות והשולחנות של המסעדה, שכבו פצועים ובתוך הרכב הנהג היה מחוסר הכרה. הענקנו להם טיפול ראשוני מציל חיים ופינינו אותם בניידות טיפול נמרץ לבית החולים".

עוד בוואלה! NEWS
"בוגד ארור": איומים על מפקד הפלוגה שהעיד נגד אלאור אזריה
תיעוד: כך אפשר לגנוב נשק מבסיס צה"ל ללא הפרעה
חשד לרצח בחולון; חיפושים נרחבים אחרי החשוד בתל אביב

תאונת דרכים במסעדת פוראמה ברחוב בן יהודה, תל אביב. יוני 2016. דרור עינב
זירת התאונה בתל אביב, הערב/דרור עינב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יואב, עד ראייה, סיפר: "ראיתי את התאונה מהצד. פחד אלוהים. חשבנו שזה פיגוע, עכשיו אומרים שהוא קיבל התקף לב. הוא איבד שם שליטה ופגע בכל מי שעמד בדרך. נבהלנו וחשבנו שיש שם מחבל, אז ברחנו".

מוטי, שהיה אף הוא במקום, תיאר את התאונה. "הייתי באוטובוס שעצר פה בתחנה ובאותו הרגע ראיתי איך הוא נכנס במסעדה", אמר. "ביקשתי מהנהג לעצור. חשבתי שזה אירוע לאומני ושצריך עזרה. ירדתי וראיתי שזה לא מחבל אלא נהג. הוא לא נראה פצוע".

אסף מזור, שישב בתוך המסעדה ונפצע קל מזכוכיות שהתנפצו במקום, סיפר: "שמעתי רעש, הרגשתי שמשהו מתקרב ואז פשוט הכול נשבר. עפו המון זכוכיות. אנשים ברחו פנימה כי חשבו נראה לי שהיה פיגוע".

(עדכון ראשון: 21:05)

תאונת דרכים במסעדת פוראמה ברחוב בן יהודה, תל אביב. יוני 2016. דרור עינב
תאונת דרכים במסעדת פוראמה ברחוב בן יהודה, תל אביב. יוני 2016/דרור עינב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
תאונת דרכים במסעדה ברחוב בן יהודה, תל אביב. יוני 2016. אבנר בורוכוב, באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei, מערכת וואלה! NEWS
תאונת דרכים במסעדה ברחוב בן יהודה, תל אביב. יוני 2016/מערכת וואלה! NEWS, אבנר בורוכוב, באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully