וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני ההתנקשות: חברת הלייבור הבריטית קיבלה איומים על חייה

המשטרה הבריטית מסרה כי ג'ו קוקס התלוננה בעבר על תכתובות עוינות נגדה. במסגרת חקירת האיומים נעצר חשוד, אולם זה לא האדם החשוד ברציחתה. החשוד באיומים שוחרר ממעצר לאחר שניתנה לו אזהרה

צילום: רויטרס, עריכה: מתן חדד

ג'ו קוקס, חברת הפרלמנט הבריטי מטעם מפלגת הלייבור, שנרצחה אתמול ביציאתה משיחה עם בוחרים באזור לידס, יצרה בעבר קשר עם המשטרה בנוגע לאיומים שקיבלה על חייה – כך הודיעה הבוקר (שישי) המשטרה במדינה. עוד נמסר, כי בחודש מרץ האחרון נעצר חשוד במסגרת חקירת האיומים נגדה. לטענת המשטרה, האדם שנעצר אז הוא לא החשוד הנוכחי ברצח.

"השוטרים קיבלו דיווח על תכתובות עוינות מחברת הפרלמנט קוקס ובמרץ עצרו אדם בחשד למעורבות במעשה", נמסר מהמשטרה. "לאחר מכן ניתנה לאיש אזהרה מהמשטרה".

מותה של קוקס באירוע דקירה וירי אתמול בבירסטול שבאזור לידס בצפון בריטניה, עורר סערה במערכת הפוליטית במדינה. שבוע לפני משאל העם על יציאת בריטניה מהאיחוד האירופי, ההתנקשות במי שתמכה באופן נלהב ופעילת בהישארות באיחוד הובילה להשהיית הקמפיינים של שני המחנות, ולהשערות בנוגע למניע.

לקריאה נוספת:
בבריטניה מחכים לתשובות: האם חברת הלייבור נרצחה בגלל משאל העם?
על רקע משאל העם בבריטניה: חברת לייבור מתה לאחר שנורתה ונדקרה

אזרחים בבריטניה מניחים זרים ומבכים את מותה של חברת הפרלמנט ג'ו קוקס שנרצחה. רויטרס, רויטרס
אירועי קמפייני האיחוד שתוכננו להיום בוטלו. גלעד שהוקם לזכרה/רויטרס, רויטרס

היום דווח ברשת "סקיי ניוז" כי בכירים בלייבור ובמפלגה השמרנית אמרו ביממה האחרונה לחברי הפרלמנט ליצור קשר עם המשטרה כדי לבדוק מחדש את רמת האבטחה שלהם. אירועי הקמפיינים בעד ונגד הישארות באיחוד בוטלו להיום כדי לציין את זכרה של קוקס. "הדאגה העיקרית היא מאירועים ציבוריים ופגישות שבועיות עם בוחרים", אמר חבר פרלמנט ל"סקיי".

אתמול דווח כי החשוד ברצח, בן 52, רב עם אדם שטרם זוהה מחוץ לספרייה בבירסטול, וקוקס – שהייתה בדרכה למפגש עם בוחרים במקום – ככל הנראה התערבה בתגרה. היורה, טומי מייר, תואר בכלי התקשורת על ידי מכריו כ"זאב בודד" וחסיד של עליונות הגזע הלבן. לפי דיווחים, הוא סבל ממחלה נפשית ובטרם רצח את קוקס קרא "בריטניה תחילה", סיסמה המזוהה עם המחנה הקורא ליציאה מהאיחוד. ראש הממשלה דייוויד קמרון ספד לה אתמול ותיאר אותה כ"כוכבת, עם לב ענק".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אזרחים בבריטניה מניחים זרים ומבכים את מותה של חברת הפרלמנט ג'ו קוקס שנרצחה. רויטרס, רויטרס
"ברוכים הבאים פליטים". פתק בהשראת דעותיה של קוקס/רויטרס, רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully