וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבן על לבן: נעצר בשל אבקת חלבונים שאותרה בתחתוניו ונחשדה כקוקאין

16.6.2016 / 19:02

שוטרים ערכו חיפוש על גופו של צעיר בן 25 מתל אביב ומצאו בתחתוניו את האבקה הלבנה החשודה. אף שהסביר להם מהי בחקירתו הראשונה, הוא נותר במעצר במשך שלושה ימים עד לחזרתן של בדיקות המעבדה. אלה הכריעו כי מדובר באבקת חלבונים

אילוסטרציה. ShutterStock, ShutterStock
הצעיר טען כי האבקה משמשת להכנת שייק שעוזר לפיתוח שרירים, אך השוטרים חשדו כי מדובר בקוקאין/ShutterStock, ShutterStock

צעיר בן 25 מתל אביב השתחרר היום (חמישי) ממעצר באבו כביר לאחר ששהה בו במשך שלושה ימים על לא עוול בכפו - רק משום שאבקת שייק חלבונים נמצאה בתחתוניו. שוטרי משטרת תל אביב עצרו את הצעיר לבדיקה שגרתית בעת שרכב על אופנועו, ומשניסה להתחמק ערכו חיפוש על גופו ומצאו את האבקה, שנחשדה כקוקאין.

הצעיר הסביר לשוטרי מרחב יפתח כי מדובר בשייק חלבונים, שאותו הוא נוטל כדי לפתח שרירים במסגרת אימונים בחדר כושר. אלא שהשוטרים לא האמינו לדברים, והובילו אותו למעצר וחקירה במטה משטרת תל אביב. בשלב הזה חשש הצעיר כי הוא עלול להסתבך, וביקש לשמור בחקירה על זכות השתיקה - דבר שרק הגביר את חשדם של חוקרי המשטרה.

מעצרו של הצעיר הוארך בשלושה ימים כדי לאפשר בדיקה של מרכיבי האבקה במעבדות המטה הארצי. בזמן הזה המשיכו השוטרים לנסות ולחקור את הצעיר בשאיפה לשמוע ממנו גרסה נוספת. הבוקר הגיעו תוצאות בדיקת המעבדה, שלפיהן לא מדובר בקוקאין אלא בשייק חלבונים, כפי שנאמר למשטרה מלכתחילה. בעקבות הגילוי דרשה הסנגורית עו"ד שירלי ינאי מהשופטת רונית פוזננסקי כץ לשחרר את הצעיר מיד וללא כל תנאי, והשופטת נעתרה לבקשה.

עוד בוואלה! NEWS:
"חשבתי שאני מעל החוק": כך נאלץ שליט השוק האפור המודח להיפרד מהמיליונים
שליסל לשופטים: "מצעד הגאווה מביא עלינו את הפיגועים"
חשד: בן 85 דקר מאבטח שלא הכניס אותו למרכול בחולון; מצבו קל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully