וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פצוע ממצעד הגאווה נגד אגודות הלהט"ב: "ארגוני שמאל קיצוני"

18.6.2016 / 16:00

אחרי הטבח באורלנדו והצהרתו של ישי שליסל ש"הפיגועים קורים בגלל מצעדי הגאווה" התראיין אדם רוסו לאולפן וואלה! NEWS, וביקר את ארגוני השמאל: "מציפים את המדינות במוסלמים ששונאים אותנו"

צילום: רוני כנפו, עריכת תוכן: לירן מוסלי ברן וסיגל סיריוס,תחקיר: אסתי סדקה ועומר שליט, הפקה: תום רוכלין, עריכת וידאו: ניר חן

הטבח במועדון המזוהה עם הקהילה הגאה באורלנדו השבוע הציף שוב את הטראומה מהפיגוע בבר-נוער בתל אביב בשנת 2009 ומשני אירועי הדקירה שביצע ישי שליסל במצעדי הגאווה בירושלים בשנת 2005 ו-2015. שליסל עצמו הצהיר השבוע במהלך הטיעונים לעונש במשפטו בבית המשפט המחוזי בירושלים בגין רצח שירה בנקי ושישה ניסיונות רצח נוספים כי "מצעד הגאווה מביא עלינו את כל הפיגועים והאינתיפאדות, וזה גורם לכעס אצל הקב"ה. אני משתדל לפעול מתוך אהבה לקב"ה, ומצעדי הגאווה הם מתוך שנאה לקב"ה ולעם".

על רקע דברים אלה התראיין השבוע באולפן וואלה! NEWS אדם רוסו, שנפצע בינוני באירוע הדקירה הראשון של שליסל לפני 11 שנה. רוסו, הומוסקסואל שומר מסורת וחבר בתנועת "זהות" של משה פיגלין, ביקר בדבריו דווקא את ארגוני השמאל והלהט"ב והאשים באירועי הטרור העולמיים בכלל, ונגד הקהילה הגאה בפרט, את מנהיגי המערב.

לקריאה נוספת:
עיריית ירושלים נגד קריאת רחוב על שם שירה בנקי: "לא עברו שלוש שנים"
שליסל לשופטים: "מצעד הגאווה מביא עלינו את הפיגועים"
פצוע מדקירת שליסל ב-2005: "מותר לאנשים לשנוא הומואים"

ישי שליסל, הדוקר במצעד הגאווה ב2005 וב2015. יולי 2015. הארץ - אורי לנץ (באובאו), AP
"צלקות נפשיות נשארות לתמיד". שליסל במצעדי הגאווה ב-2005, בו תקף את רוסו, וב-2015/AP, הארץ - אורי לנץ (באובאו)

"אני לא אוהב להציב את עצמי במעמד של קורבן ולספר על התחושות האישות שלי", אמר רוסו. "לא עבר עליי עשור קל ואם חשבתי שיהיו לי רק צלקות פיזיות, אז מסתבר שגם צלקות נפשיות נשארות לתמיד. אני רק מנסה לדמיין מה עבר על האנשים שם, כשטרוריסט עם רובה חיפש אחריהם. אבל כמו כל פיגוע ששומעים עליו גם הפיגוע באורלנדו עורר בי זעם. זעם על זה שהמנהיגים של המערב מציפים את מדינותיהם במהגרים ששונאים את הערכים של המערב ודרך החיים שלנו".

לדבריו, "המערב נמצא לקראת קריסה בגלל זה. השמאל שעומד בחזית של המאבק למען חירות וזכויות של הומואים הוא בדיוק אותו כוח פוליטי שמייבא למערב מספרים אדירים שרוצים לרצוח הומואים. הומואים עכשיו מתחילים להבין את זה, עכשיו זה תור הזהב שלהם בימין".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
עדי ראייה ובני משפחותיהם מחוץ למשטרת אורלנדו אחרי הירי ב"פולס", 12 ביוני 2016. רויטרס
עדי ראייה ובני משפחות ההרוגים בטבח מחוץ למועדון "הפולס" באורלנדו/רויטרס

רוסו הוסיף: "באירופה נוצרה אווירה של אימה והשתקה בקרב אנשים שחיים באותן חברות שלפני עשורים היו חופשיות. הם סותמים את הפה כי הם מפחדים מתגובות אלימות. אפשר להגיד שמי שמבצע פיגועים הם מעט אנשים, אבל מי שמהגר ממדינות מוסלמיות הם אויבים של הומואים והם אומרים את זה באופן גלוי. השמאל צריך לבחור או הומואים ולסביות וזכויות אדם או איסלם. אירופה צריכה לעצור מיד את ההגירה ולגרש את הברברים שמוכח שאם היו יכולים היו הורגים הומואים ומשעבדים נשים, או שנציל את הציויליזציה עכשיו או שנראה תופעות כמו בפלורידה. השמאל לא יכול להציג את עצמו באמצעות חקיקה קוסמטית ומריבות קטנוניות עם החברה הדתית כאילו זה החזית של המאבק בהומואים ולייבא אנשים שרוצים לשנות את דרך החיים שלנו".

על השאלה האם מפלגות הימין והמפלגות הדתיות בישראל אינן מפלות בעצמן נשים והומואים, ועל העובדה כי הוא עצמו לא נדקר בידי מוסלמי אלא בידי אדם חרדי ענה רוסו: "מפלגות הימין בישראל לא מפלות נשים והומואים. הם בני תרבות". צפו בראיון המלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully