וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאווה בממלכה: הנסיך וויליאם על שער כתב עת להט"בי

"אף אחד לא אמור לסבול מבריונות בשל המיניות שלו או מכל סיבה אחרת", אמר הנסיך הבריטי לאחר מפגש עם צעירים להט"בים, שבסיומו הצטלם לכתב העת "אטיטיוד" – והפך לבן משפחת המלוכה הראשון על שער פרסום להט"בי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"נוסכים תקווה במי שסובל מבריונות ברגעים אלה ממש". וויליאם על שער כתב העת/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנסיך הבריטי וויליאם עשה השבוע היסטוריה כשהפך לבן משפחת המלוכה הראשון שהופיע על שער כתב עת של הקהילה הלהט"בית. בתום פגישה בארמון קנזינגטון בחודש שעבר עם קבוצה של להט"בים, שסיפרו לו על חוויות של להט"בפוביה וההשפעות שיש לכך על בריאותם הנפשית של חברות וחברי הקהילה, הצטלם וויליאם לשער כתב העת הבריטי "אטיטיוד", שנחשף אתמול (רביעי).

בתום המפגש, פרסם הדוכס מקיימברידג' הצהרה רשמית, שבה כתב: "אף אחד לא אמור לסבול מבריונות בשל המיניות שלו או מכל סיבה אחרת, ואף אחד לא אמור להשלים עם השנאה שהאנשים הצעירים האלה ספגו במשך חייהם". לדבריו, "ההומואים, הלסביות והטרנסג'נדרים הצעירים שפגשתי דרך 'אטיטיוד' אמיצים, בכך שהם לא מפחדים לדבר ונוסכים תקווה במי שסובל מבריונות ברגעים אלה ממש".

עוד בוואלה! NEWS:
חקירת הטבח באורלנדו: "ליורה לא הייתה אף מטרה מלבד המועדון"
"לא לתת לפחד לנצח": בקהילת הלהט"ב באורלנדו מעכלים את האובדן
היסטוריה בארה"ב: בית המשפט אישר לאדם לא להשתייך לאף מגדר

"הכוח והאופטימיות שלהם צריכה לעודד את כולנו לעמוד איתנים נגד בריונות, בכל מקום שבו אנו רואים אותה", הוסיף הנסיך. "הייתי רוצה לומר לכל מי שקורא את זה וסובל מבריונות בשל הזהות המינית או המגדרית שלו, 'אל תשלים עם זה – דבר עם מבוגר שאתה סומך עליו, עם חבר, עם מורה, או עם ארגון סיוע שיכול לעזור לך לקבל סיוע'".

וויליאם סיים במילים: "תהיו גאים בבני האדם שאתם. אין לכם במה להתבייש". כתב העת "אטיטיוד" הדגיש כי המפגש נערך לפני הטבח במועדון הגייז "פולס" באורלנדו, פלורידה, ביום ראשון האחרון, שבו נהרגו 49 בני אדם, והגיליון הנוכחי הודפס כמה ימים לפניו. עם זאת, השער ההיסטורי מקבל משנה תוקף לאור אירועי הימים האחרונים בארצות הברית וההשפעה שלו על הקהילה הלהט"בית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully