וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר ארבעה מקרי מוות: הרשויות ביפן מזהירות ממתקפות דובים

בת 74 הותקפה על ידי דוב כשיצאה ללקט צמחים ביער בצפון המדינה. שלושה גברים הותקפו באותו האזור כשיצאו לקטוף קני במבוק. לדברי וטרינר מקומי, "אחרי שהדוב טעם בשר אנושי, הוא הבין שהוא יכול לאכול אותם"

צילום: רויטרס, עריכה: אוהד פיטר

בווידאו: שני דובים השתוללו ברחובות ניו יורק וסן פרנסיסקו

גופתה של טסווה סוזוקי, בת 74, נמצאה בסוף השבוע האחרון ביער במחוז אקיטה בצפון יפן, כשעליה נמצאו סימנים לחבלות קשות. על פי הדיווח ברשת NHK היפנית, סוזוקי הותקפה על ידי דוב כשיצאה לקטוף צמחי מאכל. בשבוע האחרון, שלושה גברים נוספים, שניים מהם בשנות ה-70 לחייהם ואחד בשנות ה-60 לחייו, מתו מפצעיהם לאחר שהותקפו על ידי דובים באותו האזור, כשיצאו לקטוף קני במבוק.

כעת, הרשויות בצפון יפן קראו לאזרחים להתרחק מיערות באזורים הרריים, לאחר ארבע המתקפות הקטלניות והעלייה במספר הדיווחים על דובים שנראו באזור. באזורים נוספים דווח גם על עלייה במקרים של פציעות כתוצאה מתקיפות דובים, והרשויות הציבו מלכודות נגד חיות הפרא.

עוד בוואלה! NEWS:
צפו: דוב שחור שהשתולל ברחוב מצא מחבוא - על עץ
אחרי 400 אלף שנה: הר געש חדש נולד בניו זילנד
פרויקח מיוחד | משהו קורה במים

גור דוב אסייאתי שחור ששוחרר מהשבי בטקס במחוז יונאן, סין, 02 באפריל 2015. רויטרס
"קיים סיכון של תקיפה על ידי גורים גדולים". דוב אסייתי שחור/רויטרס

טקאשי קומטסו, וטרינר מקומי, טען כי יכול להיות שכל הארבעה נהרגו בידי אותו דוב. "אחרי שהוא טעם בשר אנושי פעם אחת, הדוב אולי הבין שהוא יכול לאכול אותם", אמר לסוכנות הידיעות היפנית קיודו. למרות שמתקפות דובים מקושרות לרוב למחסור במזון בטבע, להערכת המומחים המקור לעלייה במספר המקרים קשור דווקא לגידול באוכלוסיית הדובים.

"מחודשי הקיץ עד לסוף הסתיו, קיים סיכון של תקיפה על ידי גורים גדולים", טען מנהל המכון לחקר דובים אסיאתיים שחורים, קזוהיקו מאיטה. בין שנת 1979 עד לשנה האחרונה, דווח על שמונה מקרים של תקיפות דובים קטלניות בסך הכול.

(עדכון ראשון: 23:52)

  • עוד באותו נושא:
  • יפן
  • דובים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully