וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפל על המשמר: חייל מלכותי התעלף במהלך מצעד למלכה אליזבת

בעוד המלכה ממשיכה לחגוג את יום הולדתה בשורת אירועים חגיגיים, אחד המשתתפים במצעד לא עמד בעומס. היום תיערך בלונדון חגיגת רחוב בהשתתפות עשרת אלפים בני אדם

צילום:רויטרס, עריכה: אוהד פיטר

חבר לא מזוהה במשמר המלכותי של המלכה אליזבת התמוטט והתעלף במהלך המצעד שנערך לכבוד חגיגות ה-90 למלכה אתמול (שבת) בווייטהול, לונדון. לאחר שהחייל נפל, כמה אנשים חשו לעזרתו בזמן שהיה מוטל על כר הדשא לצד חבריו השומרים. לבסוף, החייל נישא מהמקום על אלונקה - והחגיגה נמשכה.

משפחת המלוכה נכחה במקום כשהשומר התעלף במהלך הטקס הצבאי, שנערך מדי שנה לכבוד יום הולדתה של המלכה, והשתתפו בו 1,500 חיילים ו-300 סוסים. למרות היום המעונן בלונדון, הטמפרטורות היו מעל 20 מעלות, מה שאולי תרם למצבו של השומר המסכן.

זה לא החייל הראשון שמתעלף בנוכחות משפחת המלוכה, ולא הראשון שעושה את זה השבוע. שלשום התעלף חייל של חיל האוויר המלכותי, בקתדרלת סנט פול, זמן קצר לפני שהמלכה הגיעה למקום, ופונה לקבלת טיפול רפואי.

על אף ששבוע החגיגות לכבוד המלכה נערך באפריל ברחבי הבריטניה, שלשום החלו חגיגות נוספות לרגל יום הולדתה. זאת, מאחר שבבריטניה נהוג לציין את יום הולדתה של המלכה גם בחודשי הקיץ, כשמזג האוויר נוח יותר לחגיגות.

עוד בוואלה! NEWS:
בריטניה: המלכה אליזבת השנייה חוגגת 90 – שוב
חצר המלכה: האירוע עליו מלכת אנגליה לא תוותר לעולם
בתי כלא, קיצוניות דתית ומל"טים: נאום המלכה השנתי בלונדון

שומר של המלכה מתעלף במהלך מצעד שנתי בלונדון. רויטרס
צנח לו שומר. התקרית במצעד המלכותי בלונדון/רויטרס

החגיגות, שיימשכו לאורך סוף השבוע, נפתחו בדרשה בקתדרלת סנט פול בהשתתפות יותר מ-2,000 בני אדם. בדרשה נכחו בכירים במדינה, בהם חברים במשפחת המלוכה וראש הממשלה דייוויד קמרון. מי שנדחק לפינה בחגיגות הוא הנסיך פיליפ, בעלה של אליזבת, שחגג בסוף השבוע את יום הולדתו ה-95, ונאלץ לחלוק עמה את יום הולדתו.

ג'סטין וולבי, הארכיבישוף של קנטרברי ומנהיגה הרוחני של הכנסייה האנגליקנית, אמר כי המדינה מלאה בהכרת תודה למלכה על עשורים של עשייה. "הוד מלכותך, אנחנו שמחים על הדרך ועל החיים שאלוהים נתן לך", אמר. "נתת דברים נפלאים בשירותך את העם הזה".

החגיגות נמשכו אתמול במצעד השנתי, ולאחר מכן ערכו בני משפחת המלוכה את הופעתם השנתית במרפסת ארמון בקינגהאם. היום תקיים המלכה מסיבת רחוב שבה ישתתפו כעשרת אלפים בני אדם מ-600 ארגונים בבריטניה.

(עדכון ראשון: 21:32)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שומר של המלכה מתעלף במהלך מצעד שנתי בלונדון. רויטרס
מי אמר שאי אפשר להוציא אותם מאדישותם? פינוי החייל שהתעלף/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully