וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני תושבי הגליל נאשמים באונס צעירה שלקחו בטרמפ

10.6.2016 / 12:34

הקורבן, אישה בשנות ה-20 לחייה, עלתה בשעת לילה לרכבם של השניים, תושבי היישוב טורעאן, שהציעו לקחת אותה לביתה. על פי כתב האישום, הם עצרו את הרכב ליד צומת גולני, הצליחו לתפוס אותה אחרי שניסתה להימלט, וביצעו בה עבירות מין קשות

אילוסטרציה. ShutterStock
אחד הנאשמים סטר לצעירה לאחר שהחלה לצעוק/ShutterStock

כתב אישום הוגש היום (שישי) לבית המשפט המחוזי בנצרת נגד שני צעירים תושבי היישוב טורעאן שבגליל התחתון, בגין אונס של צעירה בשנות ה-20 לחייה, שעלתה לרכבם בשעת לילה מאוחרת. לפי כתב האישום, מועתסם בן מוחמד נסאר, בן 22, ומוחמד בן סמיר שחאדה, בן 25, עצרו בתחילת החודש שעבר ליד הצעירה בעת שחיפשה מונית בקריית אתא, והציעו לה לקחת אותה לביתה. היא הסכימה, התיישבה במושב האחורי, ולאחר זמן מה עבר שחאדה לשבת לידה.

בכתב האישום נכתב כי באותו הרגע נסאר הגביר את המוזיקה והחל בנסיעה מהירה על הכביש, ובהמשך הנסיעה החל שחאדה לגעת בצעירה, שביקשה ממנו לחדול ממעשיו. עם זאת, הוא לא הפסיק, ואף סטר לפניה לאחר שהחלה לצעוק, קילל אותה והמשיך לגעת ולמשש אותה בכל חלקי גופה.

בהגיעם לאזור הסמוך לצומת גולני, נכתב באישום, פנו השניים אל הכביש המוביל ליער בית קשת, ובשלב זה הצעירה הצליחה לצאת מהרכב והחלה להימלט מהמקום. כשראה נסאר את המתרחש, הוא החל לרדוף אחריה, תפס אותה בחוזקה בידה וגרר אותה בחזרה לרכב תוך שהיא נאבקת בו. באותו הרגע, ביצעו בה השניים עבירות מין קשות ולאחר מכן הותירו אותה בכביש ראשי כשהיא לא יודעת היכן היא.

כתב האישום מייחס לשניים חטיפה לשם ביצוע עבירת מין, אונס בנסיבות מחמירות, מעשה סדום בנסיבות אינוס, מעשים מגונים, ואיומים. בנוסף לכך, נסאר מואשם בנהיגה ללא רישיון נהיגה וללא פוליסה. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לעצור את הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

עוד בוואלה! NEWS:
לקראת תפילות הרמדאן: אלפי שוטרים נפרסו בעיר העתיקה בירושלים
סדן לש"ס: "אני פוגש מרוקאית למטרת נישואין - זה שונא ספרדים?"
אחרי שלושה חודשים: אותר ילד בן ארבע שנחטף על ידי אביו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully