וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינטון צייצה: "תמחק את החשבון שלך"; טראמפ: "איפה המיילים שמחקת?"

10.6.2016 / 10:10

שרת החוץ לשעבר הגיבה בטוויטר למיליארדר מניו יורק, שכינה אותה "נוכלת", והשתמשה במונח אינטרנטי שמשמעו: "המקום יהיה טוב יותר בלעדיך". הציוץ זכה למאות אלפי שיתופים ולתגובה נזעמת של טראמפ, שתהה לגבי המיילים שהיא מחקה מחשבונה

עריכת תוכן: לירן מוסלי ברן וסיגל סיריוס, תחקיר: עומר שליט ואסתי סדקה, הפקה: תום רוכלין, צילום: עומר שליט, עריכת וידאו: ניר חן.

העימותים המסורתיים בין המועמדים לנשיאות ארצות הברית יחלו רק בספטמבר, אך נראה כי המועמדים המסתמנים לא יכולים לחכות: הלילה עלבו זה בזה שני הילרי קלינטון ודונלד טראמפ בטוויטר – עימות שהפך עד מהרה לוויראלי.

הוויכוח בין השניים החל לאחר שקלינטון זכתה אתמול (חמישי) בתמיכתו של נשיא ארצות הברית ברק אובמה, וצייצה כי היא "חשה כבוד מכך ולהוטה ומוכנה להתחיל". המיליארדר מניו יורק, שצייץ רבות בטוויטר במהלך הפריימריז הרפובליקניים, ניצל את ההזדמנות כדי לתקוף את יריבתו המסתמנת וצייץ בחזרה: "אובמה הביע תמיכה בהילרי הנוכלת. הוא רוצה עוד ארבע שנים של אובמה – אך אף אחד אחר לא רוצה בכך".

עוד כתבות בנושא:
הנשיא אובמה הודיע רשמית על תמיכתו בקלינטון: "אני איתה"
אחרי שניפצה את תקרת הזכוכית: קלינטון בקרב על לבם של מצביעי סנדרס
קלינטון הכריזה על מועמדותה לנשיאות: "טראמפ רוצה לנצח עם פחד"

תגובתה של קלינטון לא איחרה לבוא, והיא הסתכמה בארבע מילים שהסעירו את הרשת: "תמחק את החשבון שלך" – מונח נפוץ ברשת שבו משתמשים כדי לפגוע באדם אחר, כשהכוונה היא "המקום יהיה טוב יותר בלעדיך". בתוך דקות הציוץ נהיה לפופולרי ביותר שלה בקמפיין הנוכחי, ועד כה הוא זכה ל-420 אלף סימוני תמיכה (פיברוטים) ול-350 אלף ציוצים מחדש. לפי סוכנות הידיעות הצרפתית, הציוץ המסעיר נכתב למעשה על ידי אחד מאנשי הצוות הצעירים שלה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

התגובה של רפובליקנים רבים, כמו גם של טראמפ עצמו, נגעה לפרשת המיילים שבה מעורבת שרת החוץ לשעבר, והעובדה שהיא מחקה יותר מ-30 אלף הודעות שנשלחו מחשבונה הפרטי, שאותם הגדירה "בעלות אופי אישי". "כמה זמן לקח לצוות הקמפיין שלך, הכולל 823 איש, לחשוב על הציוץ הזה, והיכן 33 אלף המיילים שמחקת?", תהה. ריינס פריבוס, יו"ר הוועדה הרפובליקנית הלאומית, התייחס גם הוא לפרשת המיילים וכתב: "אם מישהו יודע איך להשתמש במקש המחיקה, זו את".

אתמול, כאמור, אובמה הודיע באופן רשמי על תמיכתו בקלינטון. אובמה אמר: "אני איתה. מאוד מתרגש, לא יכול לחכות כבר לצאת ולהשתתף בקמפיין של הילרי". הודעתו באה בתום פגישה עם ברני סנדרס, שסירב להודיע רשמית על פרישה, אך נראה כי הוא מכיר בהפסדו. מוקדם יותר במסיבת עיתונאים שערך בבית הלבן בתום פגישתו עם אובמה, אמר סנדרס כי הוא דיבר עם קלינטון ביום שלישי בערב ובירך אותה על הצלחת הקמפיין. הוא הוסיף: "אני מקווה לראות כיצד נוכל לעבוד יחד בעתיד הקרוב כדי להביס את דונלד טראמפ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully