וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה בני אדם נהרגו בתאונה בין שתי מכוניות בערבה

10.6.2016 / 0:40

אישה כבת 30 ושני גברים כבני 40 ו-50 נהרגו בתאונה שנסיבותיה טרם התבררו. חובשים ופרמדיקים של מד"א הגיעו למקום וניסו לטפל בשלושה בסיוע כוח רפואי של צה"ל, אך נאלצו לקבוע את מותם. צירים באזור נחסמו ונהגים מתבקשים לנסוע דרך מצפה רמון

עריכה: מתן חדד

שני גברים כבני 40 ואישה כבת 30 נהרגו אתמול (חמישי) בתאונת דרכים בין שני כלי רכב בכביש 90, ליד עין יהב ולכיוון ספיר. חובשים ופרמדיקים של מד"א הגיעו למקום ונאלצו לקבוע את מותם של השלושה. נסיבות התאונה טרם התבררו.

בעקבות התאונה, כביש 90 נסגר לתנועה מכושי רמון ועד צומת הערבה. המשטרה ביקשה מן הנהגים שנוסעים לכיוון אילת או צפונה, לנסוע דרך מצפה רמון ולהתאזר בסבלנות.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
עקב הפיגוע בת"א: הקבינט הורה על כיתור כפר המחבלים וביטול ביקורים
חשש בבריסל: אלפי נאצים בלגים מקבלים פנסיות מגרמניה
בש"ס ממשיכים לדרוש את הדחת סדן: "לעשות סוף לגזענות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המכונית המרוסקת בזירת התאונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

החובש אלי שרקי ממד"א, שהגיע למקום, סיפר: "ראינו את שני כלי הרכב מעוכים על הכביש. בתוך אחד הרכבים נלכד גבר כבן 40 כשהוא מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק, עם פגיעה רב מערכתית קשה. על הכביש שכבו גבר כבן 50 ואישה כבת 30, גם הם היו ללא דופק וללא נשימה וסבלו מפגיעה רב מערכתית. בסיוע כוח רפואי של צה"ל הענקו להם טיפול רפואי וניסינו לבצע פעולות החייאה. לצערינו, הפגיעות היו קשות ונאלצנו לקבוע את מותם במקום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת התאונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנתוני עמותת "אור ירוק" עולה כי בעשור האחרון נהרגו 34 בני אדם בקטע הכביש שבין צומת הערבה לקיבוץ יטבתה - שבו אין הפרדה בין נתיבים - וכ-500 בני אדם נוספים נפצעו, 68 מהם באורח קשה. בסך הכל, אירעו בעשור האחרון 120 תאונות דרכים בקטע הכביש שאורכו 130 קילומטרים.

מנכ"ל עמותת אור ירוק, שמואל אבואב, אמר: "כמה בני אדם עוד יהרגו עד שהמדינה תתעורר ותשפר את התשתית בכביש האדום והמסוכן הזה? הכביש הוא עם נתיב נסיעה אחד ללא הפרדה כך שכל טעות קטנה הופכת לתאונה חזיתית. השוליים צרים, הכניסות והיציאות לא מסודרות וכל נסיעה בכביש היא הימור על החיים. תאונות דרכים אינן גורל משמים ולמשרד התחבורה יש אחריות לתאונות הדרכים. חייבים לשפר כבר היום את התשתית בכביש ולא לחכות להרוג הבא".

(עדכון ראשון: 18:50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully