וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צריך לעצור לו את הדימום": השיחות למד"א מהזירה בתל אביב

9.6.2016 / 17:22

אזרח שהיה במתחם שרונה בזמן פיגוע הירי שבו נרצחו ארבעה בני אדם דיווח על "יריות מחוץ ל'שרונה מרקט'", והוסיף: "אנשים ברחו וקולות הירי התרחקו. נראה לי שהמחבל ברח". האזינו

עריכה: מתן חדד ואוהד פיטר

"היינו בבנדיקט בשרונה והיו יריות, כולנו רצנו לתוך הבניין, זה בבנדיקט בשרונה, אנשים רצים" – כך החלה אמש (רביעי) אחת משיחות הטלפון שהתקבלו בקו החירום 101 של מגן דוד אדום. בתגובה לדיווח, שאלה המוקדנית את האזרחית שהתקשרה אם הירי היה גם מחוץ למסעדה, והאזרחית השיבה כי "זה הכול, זה מסביב". היא הוסיפה כי הירי נפסק כדקה קודם לכן.

המוקדנית השיבה כי אמבולנס עושה את דרכו למקום, וביקשה: "חשוב לי שתסתכלי ותגידי לי אם את רואה פצועים. אם את רואה מישהו שוכב, מישהו מדמם". האזרחית ענתה כי היא רואה פצוע שוכב על הרצפה ואנשים רבים מתקהלים סביבו. בהמשך לכך, אמרה המוקדנית: "זה מאוד חשוב לי שתתקרבי לשם כדי שאני אוכל להסביר לך מה לעשות. זה חשוב, אנחנו צריכים לעצור לו את הדימום".

פיגוע ירי במתחם שרונה, תל אביב. יוני 2016. מגד גוזני
"אנשים רצים". שירותי ההצלה בזירת הפיגוע, אמש/מגד גוזני

בשיחה אחרת דיווח אזרח נוסף שהיה במקום על "יריות מחוץ ל'שרונה מרקט'", שעליו השיב המוקדן: "אדוני, אני רוצה שתתפוס מחסה, ניידת טיפול נמרץ בדרך. עדיין יורים שם, אתה שומע יריות?". האזרח השיב שהירי נמשך, והמוקדן ביקש ממנו לתאר בדיוק מה הוא רואה והרגיע אותו בכך שהבטיח ששירותי ההצלה בדרכם למקום.

האזרח תיאר כי "אנשים ברחו וקולות הירי התרחקו", והעריך: "נראה לי שהיורה ברח". המוקדן שב והבטיח כי ניידות טיפול נמרץ ואמבולנסים עושים את דרכם למקום, וביקש שוב ושוב מהאזרח לתפוס מחסה. לאחר מכן, שאל המוקדן אם שומרים הגיעו לזירה, והאזרח השיב: "כן כן, הם רצים לכיוון של הירי אבל הירי עדיין נמשך". בסוף השיחה האזרח דיווח כי המחבל החל לברוח לכייון העיר, ותיאר כי הוא "שומע יריות, עוד פעם יריות", והוסיף כי הוא שומע אמבולנס.

עוד בנושא:
מילה הייתה לפני חתונה, אילנה יצאה מהבית אחרי שנה: סיפורי הנרצחים
עקב הפיגוע בת"א: הקבינט הורה על כיתור כפר המחבלים וביטול ביקורים
בכפרם של המחבלים מתקשים להאמין שביצעו פיגוע: "לא יוצא מזה כלום"

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
פיגוע ירי במתחם שרונה, תל אביב. יוני 2016. מגד גוזני
"אני רוצה שתתפוס מחסה". שירותי ההצלה בזירת הפיגוע, אמש/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully