וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רק התחיל לחיות": אסף קם מהשבעה על אמו – ונפצע בפיגוע בתל אביב

9.6.2016 / 11:11

אבנר, אביו של אסף בר מחיפה שנפצע בינוני במתחם שרונה, אמר לאולפן וואלה! NEWS: "קיבלנו את הילד במתנה". במקביל, טען: "כל הדרך מחיפה שמענו שמודדים לו לחץ דם. הכול היה בשידור חי"

עריכת תוכן: לירן מוסלי בירן וסיגל סיריוס, תחקיר: עומר שליט ואסתי סדקה, הפקה: אור כהנא, צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: ניר חן.

"היום קיבלנו את הילד במתנה", כך אמר הבוקר (רביעי) אבנר בר, שבנו אסף נפצע בפיגוע בתל אביב, לאחר שבילה במתחם שרונה עם חברתו. האב סיפר כי בנו ישב לארוחה, והמחבל ירה שני כדורים בראשו. "עכשיו הוא מניע את כל האיברים בגוף. קליע אחד עדיין בראש, ואחד הוציאו", עדכן האב במצב בנו. "באנו מחיפה תוך 40 דקות. כל הדרך שמענו שמודדים לו לחץ דם. הכול היה בשידור חי".

בר סיפר לאולפן וואלה! NEWS כי בנו ראה את שני המחבלים וכי "הוא יצא מזה בנס. במציאות שלנו זה יכול לקרות, צריך לשמור על הילדים". בנו אסף הוא פעיל איכות סביבה הלומד באוניברסיטת חיפה, ונמנה עם צעירי מפלגת העבודה. אחותו, דנה, סיפרה כי המשפחה עדיין אבלה על מות אמם, שהלכה לעולמה לפני שלושה שבועות. "במשך שלושה שבועות הוא סעד אותה, ולפני שבועיים קמנו משבעה. הוא התחיל לחיות, לצאת מהבית סוף סוף, ודבר כזה קורה", סיפרה בן ארי.

עוד בוואלה! NEWS:
פורסמו שמותיהם של ארבעת הנרצחים בפיגוע במתחם שרונה בת"א
תיעוד נוסף מהפיגוע בת"א: המחבלים קמים - וטובחים ביושבי המסעדה
המחבלים מהפיגוע בת"א: אחייניהם של בכירי הזרוע הצבאית של פתח

אסף בר פצוע בפיגוע במתחם שרונה בתל אביב. פייסבוק, אתר רשמי
אסף ואמו שהלכה לעולמה לפני שבועות בודדים/אתר רשמי, פייסבוק

דברה ווסט, מנהלת מיון חירום בבית חולים איכילוב, התייחסה בריאיון לאולפן וואלה! NEWS לטיפול שהעניקו הרופאים לאחד המחבלים שנפצע באורח בינוני. "אני חוזרת על אמירה של כל רופא, אנחנו חייבים לטפל בכולם אותו דבר ואי אפשר להכניס את הרגשות שלנו לעבודה המקצועית שלנו", הדגישה ווסט והוסיפה: "אנחנו התחייבנו לטפל בכל פצוע וחולה שמגיע, לא משנה מי הוא ומה הוא. גם אם הוא פגע במשפחתי האישית אני צריכה לתת את הטיפול הרפואי הכי טוב שאני יכולה. איך אני מרגישה זה משהו שאני לוקחת הביתה, אני עובדת על אוטומט ונותנת את הטיפול".

ווסט אמרה כי היא מבינה את הקושי של המשפחות ששומעות כי המחבל מטופל בחדר הסמוך לבניהן. "אנחנו מטפלים במחבלים מיטה ליד הנפגעים וזה מורכב, אבל אם לא היינו עושים את זה, היינו צריכים להוריד את החלוק ולהפסיק להיות רופאים. הנפגעים שנמצאים באותם חדרים זה נורא קשה להם והם מסתכלים עלינו כאילו אנחנו חלק מהפיגוע, אך אנחנו פה רק כדי לטפל. בזמן האמת צריך לטפל בכולם באותה מידה".

ווסט ציינה כי האירוע הנוכחי שונה מפיגועים קודמים בשל הכמות הרבה של הנפגעים. "האירוע היה שונה בכמות ההרוגים", אמרה. "לכל הרוג יש 30 בני משפחה שמגיעים ושומעים את הבשורות, זה דברים נוראיים. אני חושבת שהמסה היא מאות אנשים שנפגעו באופן אישי, זה דבר נורא שקשה לקלוט".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבוקר הותרו לפרסום שמותיהם של ארבעת נרצחי הפיגוע במתחם שרונה בתל אביב. אילנה נווה בת 39 מתל אביב, מיכאל פייגה בן 58 מגבעתיים ומילה מישייב, בת 32 מראשון לציון, ועידו בן אריה, בן 42 מרמת גן. בן אריה הוא אב לשניים, ואשתו ששהתה עמו בזירת הפיגוע עדיין מאושפזת בבית החולים לאחר שנפצעה. פייגה הוא ראש התכנית ללימודי מדינת ישראל בפקולטה למדעי הרוח והחברה באוניברסיטת בן גוריון בנגב.

בבתי החולים מאושפזים הבוקר שישה בני אדם, בהם שלושה במצב בינוני ושלושה במצב קל. חמישה מהם אושפזו בבית החולים איכילוב בתל אביב, ואחד אושפז בבית החולים שיבא בתל השומר. הפיגוע בוצע על ידי מוחמד וחאלד מחאמרה, בני דודים בני 21 מהיישוב יטא שליד חברון. אחד מהם נורה, והשני נעצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully