וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בש"ס ממשיכים לדרוש את הדחת סדן: "לעשות סוף לגזענות"

9.6.2016 / 8:15

למרות הפרסום כי שבעה חברי דירקטוריון ערוץ 10 טוענים כי היו"ר החדש לא אמר כי הוא "שונא את ש"ס ואת דרעי", בתנועה לא מסתפקים בבדיקה בלבד. "פוחדים שיהיה ראש ממשלה ספרדי, אסור לוותר", אמר מנהיגה הרוחני של התנועה

עריכה: שניר דבוש

חרף הפרסום אמש (רביעי) כי שבעה חברי דירקטוריון של ערוץ 10 טוענים כי היו"ר החדש רמי סדן לא אמר את הדברים המיוחסים לו, לפיהם הוא "שונא את ש"ס ואת הגנב דרעי", בכירים בתנועה ממשיכים במאבק נגדו ודורשים את הדחתו. השר לענייני דתות דוד אזולאי אמר לוואלה! NEWS כי תוצאות הבדיקה שערכה הרשות השנייה הן "קשקוש שנועד לחפות על סדן", ובכך הדגיש שוב את העובדה כי בש"ס לא מסתפקים בבדיקה ומעוניינים בכל זאת בהדחה. "לא האמינו שזה ייצא החוצה ותתעורר סערה, לא יכול להיות שהוא לא אמר את זה", הוסיף.

בכירים במפלגה רואים בקרב נגד סדן הזדמנות נדירה להילחם בהתנשאות על הציבור הספרדי בארץ, כלשונם. "מה שקרה עד היום זה שבכל פעם קם מישהו וזרק רפש על ציבור הספרדים במדינת ישראל, על מנשקי המזוזות ומשתטחי הקברים", אמר אזולאי. "חשבנו תמיד שזה יעבור אבל מסתבר שזה רק הולך ומקצין. הגיע הזמן לעשות לזה סוף ואנחנו לא מתכוונים לעבור על הסיפור הזה לסדר היום".

לקריאה נוספת בנושא:
בניגוד להחלטת ש"ס: דרעי הגיע לכנסת והצביע נגד חוק הגיור
רמי סדן לוואלה! NEWS: "על עלילה לא מתפטרים"; ש"ס: "דורשים שיתפטר"
המשבר עם ש"ס מחריף: "חברי המפלגה לא יופיעו להצבעות בכנסת"

הרב שלום כהן. קובי הר צבי, בחדרי חרדים,
"לא לוותר בשום אופן". הרב שלום כהן/קובי הר צבי, בחדרי חרדים

בפגישה שהתקיימה אמש בביתו של מנהיגה הרוחני של ש"ס, הרב שלום כהן, עם ח"כ יעקב מרגי וסגן השר איציק כהן, התייחס המנהיג הרוחני לפרשה ואמר כי "פוחדים שיהיה ראש ממשלה ספרדי". השניים הגיעו לביתו של הרב כהן על מנת להתייעץ כיצד לנהוג במאבק, והוא השיב להם כי יש "להמשיך את המאבק ולא לוותר בשום אופן, כי זוהי פגיעה חמורה בציבור שלם".

מרגי הוסיף גם הוא כי אסור שהפרשה תעבור בשתיקה. "אם זה יתמסמס - מחר ירשו לעצמם אחרים לומר דברים חמורים יותר. לא ייתכן שימשיכו בסגנון הזה כלפי ציבור שלם", אמר מרגי, והוסיף: "אנחנו לא הולכים לפוצץ את הקואליציה, יש החלטה להיעדר מהצבעות וכך יהיה. אנחנו נעשה הכול כדי שהוא לא יישאר בתפקידו. זה קו פרשת המים. יש מישהו שמקל היום ראש באמירות נגד אתיופים? נגמר. לא יהיה יותר סוג ב' או אזרח בדיעבד".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"עושים סוף לגזענות". כותרת ביטאון ש"ס, הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם סגן השר כהן הדגיש את עמדת התנועה, המאמינה לדבריו של מנכ"ל חדשות 10 גולן יוכפז, שאמר כי סדן אכן אמר את הדברים המיוחסים לו ושאותם הוא מכחיש. "אני מכיר את גולן יוכפז ומאמין לו. הדברים נאמרו. אין מקום יותר בהוויה הישראלית לגזענות מהסוג הזה או מכל סוג אחר. אנחנו בחברה בוגרת בת 70 ואין מקום לדברים האלה. סדן לא יכול להיות בשום תפקיד ציבורי", אמר.

בתוך כך, ראש הממשלה בנימין נתניהו התקשר אמש טרם חזר ממוסקבה לשר הפנים אריה דרעי וקבע עמו פגישה בנושא, שאמורה להתקיים היום. אף שנתניהו עצמו לא מחזיק בסמכות לפטר את סדן, דרעי בגיבוי רבני מפלגתו ממשיך להטיל את האחריות על הקואליציה, ואמר כי עד להדחת יו"ר הדירקטוריון החדש חברי המפלגה יצביעו במליאה "כראות עיניהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully