וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניגוד להחלטת ש"ס: דרעי הגיע לכנסת והצביע נגד חוק הגיור

8.6.2016 / 14:16

יו"ר המפלגה הצביע עם שלושה מחברי סיעתו נגד חוק הגיור של ח"כ שטרן, על אף שש"ס הודיעה כי לא תשתתף בהצבעות בעקבות סערת סדן. בכיר בש"ס: הגענו בעקבות האיום של ישראל ביתנו להיעדר מההצבעה. חברת דירקטוריון ערוץ 10: "סדן התייחס בפטרונות למצביעי ש"ס"

עריכת תוכן: לירן מוסלי בירן, תחקיר: עומר שליט ואסתי סדקה, הפקה: תום רוכלין, צילום: רוני כנפו וערוץ הכנסת, עריכת וידאו: ניר חן.

יו"ר ש"ס אריה דרעי ושלושה חברי סיעתו הגיעו בשעות הצהריים (רביעי) למליאת הכנסת והצביעו נגד חוק הגיור של ח"כ אלעזר שטרן (יש עתיד). זאת בניגוד להחלטת המפלגה שפורסמה מוקדם יותר היום ולפיה ח"כים מטעם ש"ס לא יגיעו למליאה ולא ישתתפו בהצבעות בעקבות סערת יו"ר חדשות 10, רמי סדן.

בכיר בש"ס טען בתגובה כי הגעתם של דרעי ושל דוד אזולאי, יואב בן צור ואיציק כהן באה בעקבות הודעתה של סיעת ישראל ביתנו, שהכריזה כי "אם הח"כים של ש"ס לא יגיעו להצבעה, הם יעדרו". בתרחיש שכזה, החוק היה עובר את הקריאה הטרומית.


לקריאה נוספת:
רמי סדן לוואלה! NEWS: "על עלילה לא מתפטרים"; ש"ס: "דורשים שיתפטר"
במחאה על דברי סדן: ישיבת ועדה בכנסת בוטלה, דרעי החרים דיון
מהצ'חצ'חים ועד מנשקי הקמעות: האמירות הגזעניות שהרעידו את המדינה

אריה דרעי, משה יעלון וזאב אלקין בישיבת הכנסת בהצבעה על חוק תקציב המדינה. נובמבר 2015. נועם מושקוביץ
הצביע בכנסת בניגוד להבטחותיו. דרעי/נועם מושקוביץ

סדן דחה בתוקף הבוקר את ההתבטאויות המיוחסות לו מישיבת הדירקטוריון הראשונה ואמר כי אין בכוונתו להתפטר. בשיחה עם וואלה! NEWS אמר סדן כי מנכ"ל חדשות 10, גולן יוכפז, שאמר כי שמע באוזניו את סדן אומר "אני כמוכם באליטה שונא את תנועת ש"ס ואת הגנב אריה דרעי", מונע מאינטרסים פוליטיים.

"לא ברור למה מעדיפים להאמין לעובד בכיר אחד (גולן יוכפז, י"א), שיש לו אינטרסים וחששות משלו, על פני כל חברי הדירקטוריון, שאישרו שהדברים מעולם לא נאמרו", תקף סדן. הוא הוסיף כי הוא אינו שוקל לוותר על התפקיד: "על עלילה לא מתפטרים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

בש"ס התכנסו לישיבה מיוחדת בעקבות דבריו של סדן, דחו את בדיקת הרשות השנייה בנוגע לאמיתות הדברים והודיעו כי אין בכוונתם להתקפל. בהודעה שפרסמה הבוקר המפלגה נמסר כי בכוונתה לנקוט בכמה צעדים.

"סיעת ש"ס דוחה בכל תוקף את 'הבדיקה' המגמתית שערכה אתמול הרשות השנייה. על פי כל הבדיקות שנערכו, רמי סדן אמר בישיבת הדירקטוריון את הדברים הגזעניים נגד תנועת ש"ס ונגד יו"ר התנועה אריה דרעי. חמור מאוד שלאחר דבריו החמורים של סדן, בחר אותו הדריקטוריון ליו"ר חברת החדשות. תנועת ש"ס דורשת את פיטוריו המידיים של רמי סדן בשל דבריו החמורים נגד הציבור המזרחי במדינת ישראל. כפי שהודענו אמש, חברי סיעת ש"ס לא ישתתפו היום בישיבות הכנסת ובהצבעות. חברי סיעת ש"ס יופיעו היום בפני חברי מועצת חכמי התורה ויקבלו הנחיות לגבי ההמשך".

חברת דירקטוריון ערוץ 10: "הוא התייחס למצביעי ש"ס בפטרונות"

אורנה לביא שטיינר, חברת דירקטוריון ערוץ 10, הסתייגה מהאמירה המיוחסת לסדן. "שמתי לב כי עלה הנושא של ש"ס, לאו דווקא באור חיובי. אני לא יכולה להתחייב על ציטוט מדויק", אמרה.

מנגד, חברת הדירקטוריון זהר קדמון סלע אמרה כי שמו של דרעי, כמו גם מפלגת ש"ס, כן עלו בדיון. "אני זוכרת היטב שמר סדן התייחס כמה פעמים לכך שהדירקטוריון, אנחנו, כולל הוא עצמו, הוא פורום של אליטות מתל אביב. למיטב זיכרוני, במסגרת ניסיונו לתאר את האוכלוסיה שהדירקטוריון אינו משתייך אליה, מר סדן התייחס לאוכלוסיית מצביעי ש"ס באופן שלתחושתי באותו זמן נשמע פטרוני". גם חבר הדירקטוריון איתן זינגר הסתייג מדבריו של סדן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully