וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן בסיור ראשון בפיקוד הצפון: "אין תכניות להפר את השקט באזור"

7.6.2016 / 16:32

שר הביטחון ערך סיור ושמע סקירות מהרמטכ"ל, מאלוף פיקוד הצפון וממפקדים נוספים. "הגבול הצפוני שלנו נמצא בידיים טובות ובטוחות", אמר. "בכל מקרה אני לא מציע שמישהו ינסה לבחון אותנו"

צילום: דנה שרגא, דוברות משרד הביטחון

שר הביטחון אביגדור ליברמן ביקר היום (שלישי) בפיקוד צפון יחד עם הרמטכ"ל, רא"ל גדי איזנקוט. מדובר בסיור הראשון שעורך ליברמן מאז כניסתו לתפקיד שר הביטחון. במהלך הביקור שמע ליברמן סקירות מהרמטכ"ל, ממפקד פיקוד הצפון אלוף אביב כוכבי, ממפקד הגיס הצפוני ומפקד המכללות, אלוף תמיר היימן, ממפקד הגיס המטכ"לי, אלוף יוסי בכר וממפקדי הגזרות.

בסיום הסיור אמר השר: "שמעתי היום סקירות על האזור הזה שהוא תמיד אזור רגיש ואני יכול להגיד שהגבול הצפוני שלנו נמצא בידיים טובות ובטוחות. התרשמתי מההערכות, מהתכניות ומהמוכנות. תפקידו של צה"ל כאן הוא לשמור על הביטחון והשקט בגבול הצפון וזה מה שאנחנו עושים. אין לנו תכניות אחרות מעבר לשמירה על השקט, אני מקווה שכולם מבינים זאת היטב, גם השכנים שלנו ובכל מקרה אני לא מציע שמישהו ינסה לבחון אותנו".

עם כניסתו לתפקיד אמר ליברמן כי הוא "מתכוון לעבוד כאן 24/7. אני מאמין בפרגמטיות מדינית ובעוצמה ביטחונית. אני מתכוון לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם הרמטכ"ל ועם המטה הכללי, ואני בטוח שיחד נשמור כולנו על ביטחונם של אזרחי ישראל". כמו כן, הוא הדגיש כי אין לישראל את המותרות לניהול מלחמות "יש ברירה", או כאלה הנמשכות זמן רב. "כחברה ישראלית, אנו רשאים לנהל אך ורק מלחמות 'אין ברירה' וחייבים לנצח בהן. אין לנו גם את המותרות לנהל מלחמות התשה מתמשכות. בכלל, בחברה דמוקרטית עניינים של מלחמה ושלום חייבים לבטא את רצונו ותמיכתו של רוב גדול בעם, ולא להסתמך על-חודו של קול מקרי בכנסת".

שר הביטחון אביגדור ליברמן בסיור ראשון מאז כניסתו לתפקיד, פיקוד צפון. 7 ביוני 2016. אריאל חרמוני, משרד הביטחון
ליברמן בגבול הצפון, היום/משרד הביטחון, אריאל חרמוני
שר הביטחון אביגדור ליברמן בסיור ראשון מאז כניסתו לתפקיד, פיקוד צפון. 7 ביוני 2016. אריאל חרמוני, משרד הביטחון
שר הביטחון החדש עם בכירי/משרד הביטחון, אריאל חרמוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully