וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני בגין: מי שהעדיף את ליברמן על פני יעלון - ימין טיפש

טל שלו, כתבתנו הפוליטית

31.5.2016 / 10:45

חבר הכנסת היחיד שנמנע בהצבעה על אישור הרכב הקואליציה החדש, הסביר בריאיון לגלי צה"ל: "תמהתי כשראיתי את העליצות והרון בימין". לדבריו, "נראה שיש שלושה סוגי ימין: מתון, קיצוני וטיפש"

צילום: ערוץ הכנסת, עמוד הפייסבוק של אביגדור ליברמן; עריכה: מתן חדד

חבר הכנסת בני בגין, שנמנע אתמול (שני) בהצבעה על אישור הרכב הקואליציה החדש ועל מינויו של אביגדור ליברמן למשרד הביטחון, הסביר היום בריאיון לגלי צה"ל: "תמהתי כשראיתי את העליצות והרון בימין", לאחר התפטרותו של השר לשעבר משה יעלון. לדבריו, "נראה שיש שלושה סוגי ימין: מתון, קיצוני וטיפש".

"העובדה שיעלון הוחלף תמורת ליברמן לא הקלה על יכולתי לתרום לעבודת הממשלה", הוסיף בגין, שהיה חבר הכנסת היחיד שנמנע בהצבעה. כמו כן, הוא אמר כי "ראש הממשלה הציע לי להיות שר, אך לא יכולתי לקבל את העול המוגבר שיש על חברי הממשלה".

עוד בוואלה! NEWS:
ליברמן הושבע לתפקיד שר הביטחון: תומך בפתרון שתי המדינות
בשל צירוף ליברמן: באיחוד ובאו"ם לוחצים להחריף דוח על ישראל
לא מגזרי, לא מתלכלך: ליצמן הפך למשכין השלום בממשלת נתניהו

סיעת הליכוד, הכנסת, יוני 2015. מור שאולי
"לא יכולתי לקבל את העול המוגבר". בגין לצדו של יעלון בישיבת סיעת הליכוד/מור שאולי

מלבד בגין, 55 חברי כנסת הצביעו בעד מינויו של ליברמן לשר הביטחון, ו-43 התנגדו וחבר כנסת אחד נמנע. בנוסף לכך, אישרה המליאה את מינויה של סופה לנדבר לשרת העלייה והקליטה ואת מינויו של צחי הנגבי לשר בלי תיק.

במסיבת עיתונאים לאחר ההצבעה, אמר שר הביטחון החדש אמר כי הוא "מסכים לכל הדברים, כולל שתי מדינות לשני עמים". לדבריו, "דיברתי לא פעם על הכרה בשתי מדינות, תמכתי מאוד בנאום בר אילן. נאומו של א-סיסי היה חשוב מאוד והוא יוצר הזדמנות אמיתית. חובה עלינו לנסות להרים את הכפפה". לטענתו של ליברמן, "גם ביוזמה הערבית יש אלמנטים חיוביים שמאפשרים דיאלוג".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
פתיחת מושב הקיץ של הכנסת, 23 במאי 2016. נועם מושקוביץ, מערכת וואלה!
"שר פשיסט קלאסי". ליברמן בכנסת/מערכת וואלה!, נועם מושקוביץ

להצבעה קדם דיון סוער במליאה. ח"כ איימן עודה, יו"ר הרשימה המשותפת, אמר בדיון בנושא כי ליברמן הוא "שר פשיסט קלאסי". ח"כ מיקי רוזנטל (המחנה הציוני) אמר כי "מדובר באחת ההחלטות הנוראיות ביותר שהממשלה קיבלה".

לפני ההצבעה, אמר בנט כי ישקול לתמוך בהצעת החוק של ח"כ מרב מיכאלי (המחנה הציוני) להגביל את כהונת ראש הממשלה לשתי קדנציות. במסגרת שעת שאלות שהופנו אליו בתור נציג הממשלה במליאת הכנסת, אמר יו"ר הבית היהודי בתגובה לשאלתה של ח"כ מיכאלי כי הוא "מסכים שכוח משחית וכוח מוחלט ודאי משחית. הכיוון מבורך וראוי, אך זה לא צריך להיות מכוון ספציפית לנתניהו וצריך לאפשר קדנציות מלאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully