וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית חולים ללא עישון: איכילוב יהפוך לנקי מסיגריות

31.5.2016 / 10:20

בחזית בית החולים יבוטלו פינות העישון, האכיפה נגד מעשנים תוגבר ועובדים יוכלו להשתתף ללא עלות בסדנאות לגמילה מעישון. "חובה על מערכת הבריאות לוודא כי האוויר בתוך המרכזים הרפואיים יהיה נקי"

מגדל אשפוז ע"ש תד אריסון, מרכז רפואי סוראסקי, בי"ח איכילוב, תל אביב. ראובן קסטרו
עובד שייתפס מעשן בשטח בית החולים יוזמן לשיחת בירור. המרכז הרפואי איכילוב בת"א/ראובן קסטרו

הנהלת המרכז הרפואי איכילוב בתל אביב הודיעה היום (שלישי) על החרפת האיסור על עישון בכל רחבי בית החולים. במסגרת ההנחיות החדשות יבוטלו כל פינות העישון שמוקמו עד היום בחזית בית החולים ויוקמו פינות עישון בודדות בחלקיו האחוריים בלבד.

עוד נמסר בהודעה שפורסמה היום, לרגל היום הבינלאומי ללא עישון, כי פקחי עיריית תל אביב-יפו יגבירו את האכיפה נגד העוברים על החוק האוסר על עישון במקומות ציבוריים בשטח בית החולים. מבקרים, מטופלים ועובדים שיעברו על האיסור צפויים לקנס של אלף שקלים.

עוד בוואלה! NEWS:
הגנה עצמית או רצח? העליון יכריע בערעור האדם שרצח את האיש שאנס אותו
"שמחה מהולה בעצב": לאחר שהאב מת בפיגוע המשפחה ערכה לבנו "חאלקה"
סכנת הגמלים המשוטטים בכבישים: "אם פגעת בגמל, קשה לצאת מזה בחיים"

אישה מעשנת סיגריה. ShutterStock
31 במאי הוא היום הבינלאומי ללא עישון/ShutterStock

על פי הודעת בית החולים, עובד שייתפס על ידי פקח צפוי להיות מזומן לבירור אישי אצל מנהל המרכז הרפואי, פרופ' רוני גמזו. הנהלת בית החולים יזמה סדנאות גמילה מעישון בחינם לעובדים במקום וכן תקיים הכשרות של צוותים מטפלים, להקניית כלים לסיוע למאושפזים לגמילה מעישון.

"אני רואה בתהליך זה נדבך חשוב ביותר בהובלת קידום הבריאות של המטופלים והעובדים ביחד", מסר גמזו. "חובה על מערכת הבריאות לוודא כי האוויר בתוך המרכזים הרפואיים יהיה נקי ולא תהיה שום הפרעה ועישון פסיבי לציבור הלא מעשנים". לדבריו, "מדובר בסטנדרט חדש של בית חולים נקי מעישון כפי שצריך להיות בשנת 2016".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully