וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר חדש קובע: אחיו הגדול של היטלר בעצם קטן ממנו בשלוש שנים

היסטוריון אוסטרי מפריך את הדעה הרווחת לפיה אוטו היטלר, שמת ימים לאחר לידתו, נולד לפני הצורר. "הטענות לכך שהיטלר קיבל יחס מיוחד מאמו לאחר מותם של אחיו הגדולים אינן תקפות עוד", אמר

אדולף היטלר – 1935. GettyImages
הושפע ממות אחיו הקטן? היטלר/GettyImages

אוטו היטלר, אחיו של הצורר הנאצי אדולף היטלר שעד כה סברו ההיסטוריונים כי היה אחיו הגדול, למעשה קטן ממנו בשלוש שנים – כך עולה ממחקר חדש שפורסם היום (שני). ההיסטוריון האוסטרי פלוריאן קוטנקו טוען כי עדויות מהעיירה האוסטרית שבה נולד היטלר, בראונאו אם אין, מראות כי אוטו נולד ב-17 ביוני 1892, ולא בשנת 1887. הוא מת שישה ימים לאחר מכן מהידרוצפלוס – התנפחות המוח כתוצאה מנוזלים.

עד כה סברו ההיסטוריונים כי אדולף היטלר היה האח הרביעי מתוך שישה אחים, אך הממצאים החדשים מראים כי הוא היה למעשה הילד השלישי. "המסקנות של רבים שכתבו את הביוגרפיה של היטלר על ההתפתחות המנטלית שלו, שהושפעה לטענתם מקבלת תשומת לב מיוחדת מאמו קלרה כילד היחיד ששרד לאחר מותם של שלושת בניה הראשונים, אינן תקפות עוד", אמר קוטנקו לעיתון האוסטרי "אוברשטרייכיש נכרישטן", שפרסם את ממצאי מחקרו.

לדבריו, ממצאיו מעלים שאלות לגבי האופן שבו המוות השפיע על היטלר בילדותו. "כיצד אדולף בן השלוש התמודד עם הולדתו ומותו של אחיו הצעיר?", תהה, ואמר כי מדובר באחת מבין כמה שאלות שמעלה המחקר.

עוד כתבות מהעולם:
תראו מי מדבר: ארדואן גינה את אלימות המשטרה נגד מפגינים בצרפת
"כמו בובה": תמונת גופת התינוק הפליט שממחישה את האסון בים התיכון
ישיג יותר מאחוז אחד של תמיכה? מועמד נוסף לנשיאות ארצות הברית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully