וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של החייל הפצוע: "הוא צרח, 'אבא, מחבל דקר אותי!'"

31.5.2016 / 1:26

"אני בלחץ ממה שראיתי", סיפר האב, שהעניק טיפול ראשוני לבנו, שנדקר במברג ליד בית המשפחה בת"א. "הוא הולך כל יום מהרכבת ברגל", הוסיף, "הוא ראה את המחבל, דחף אותו בכוח והתחיל לרוץ"

צילום: יותם רונן, עריכה: אביב אירגז
"השכנה ישר נכנסה מהצעקות וצלצלה למד"א. אני רציתי רק לעצור לו את הדימום"

אביו של החייל בן ה-19 שנפצע אמש (שני) באורח קל מדקירה בתל אביב סיפר: "אני עוד בלחץ ממה שראיתי. הגעתי הביתה וראיתי אותו מחזיק את הראש, וצורח 'אבא, אבא, מחבל דקר אותי, תזמין לי אמבולנס!'". האב שחזר את הרגעים שלאחר הדקירה, סמוך לבית המשפחה ברחוב פרי מגדים בעיר, כשהחייל היה בדרכו חזרה מהבסיס שבו הוא משרת.

"מיד עליתי על המדרכה, עצרתי את האופנוע, העליתי אותו הביתה, ואמרתי, 'אני אעצור את הדימום'", הוסיף. "הוא היה שותת דם. הכנסתי אותו הביתה עם מגבות וניירות. השכנה ישר נכנסה מהצעקות וצלצלה למד"א. אני רציתי רק לעצור לו את הדימום".

עוד בוואלה! NEWS:
הותר לפרסום: נעצרו שלושה נערים בחשד לפיגוע הדקירה בטיילת בירושלים
"מעשה קיצוני": הוגשה בקשה לשלילת אזרחות המחבל מהפיגוע בגן שמואל
נעצרה חוליית חמאס שעמדה מאחורי פיגוע ההתאבדות באוטובוס בי-ם

זירת פיגוע דקירה בתל אביב רחוב פרי מגדים. אבי אשכנזי באמצעות וואווי, מערכת וואלה! NEWS
"לא מעכלים את האירוע". זירת הדקירה, הערב/מערכת וואלה! NEWS, אבי אשכנזי באמצעות וואווי

לאחר מכן, "שמענו שהאמבולנס למטה, ופגשנו את הפרמדיקים", סיפר. צוותי מד"א שהוזעקו לזירה העניקו לו טיפול רפואי במקום ופינו אותו לבית החולים איכילוב בעיר, כשהוא סובל מפצעי דקירה בפלג גופו העליון. "תופרים לו את הפצעים במחלקת כירורגיה, מטפלים בו עכשיו, הוא בהכרה", אמר. להערכת הצוות הרפואי, הפצוע ישוחרר הלילה לביתו בתום הטיפול.

"זה היה מזל שהגעתי", הבהיר האב. "הוא היה כולו דם". לדבריו, "הוא סיפר לי שהוא חזר מהצבא, הוא הולך כל יום מהרכבת ברגל לנחלת יצחק. כשהוא הגיע לפינת יגאל אלון, הוא שמע צעקה מאחוריו, ואז הרגיש שתי דקירות בראש". הוא הוסיף: "הוא הסתובב, ראה את המחבל, דחף אותו בכוח והתחיל לרוץ לכיוון הבית. המחבל נכנס לחדר המדרגות, זרק את המברג וקבוצת אנשים תפסו אתו והשתלטו עליו".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
זירת פיגוע דקירה בתל אביב רחוב פרי מגדים. אבי אשכנזי באמצעות וואווי, מערכת וואלה! NEWS
המחבל נכנס לחדר המדרגות וזרק את המברג"./מערכת וואלה! NEWS, אבי אשכנזי באמצעות וואווי

החשוד בדקירה, בן 19 מסלפית, שמדרום לשכם, נעצר בידי כוח משטרה שהיה במקום ונלקח לחקירה. האב סיפר כי אמו של הפצוע "בהיסטריה, היא לא מעכלת את האירוע". לדבריו, האירוע היה "טראומתי" עבור המשפחה, אולם הוא הבהיר כי למרות פציעתו של בנם, חייו אינם בסכנה.

(עדכון ראשון: 20:53)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully