וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: חטפו ילד ודרשו חצי מיליון שקל תמורת שחרורו

30.5.2016 / 20:37

שני תושבי הנגב, בני 22 ו-32, מואשמים שחטפו ילד בן שבע מהכפר ערוער, דרשו מאחיו כופר תמורת שחרורו ואף איימו לפגוע בו. לאחר כמה שעות החליטו לוותר על דרישותיהם והשיבו את הילד לביתו

אשר דהאן, בית משפט באר שבע, 2011. שי מכלוף
לאחד הנאשמים הכרות מוקדמת עם אחיו של הילד. בית המשפט בבאר שבע/שי מכלוף

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד שני תושבי הנגב בגין חטיפת ילד בן שבע ובקשת כופר תמורת שחרורו. על פי כתב האישום לאחד משני הנאשמים, אסמעיל בן מחמד אבו עראר, בן 22 מערוער, ומוניר בן מחמד אלסאנע, בן 32 מהכפר תראבין א-צאנע, קיימת הכרות מוקדמת עם אחיו של הילד. ב-6 במאי הגיע בשעות הערב אחד מהנאשמים לערוער, שם מתגורר הילד, והציע להסיע אותו לביתו. לאחר שעלה הילד למכונית נסע מחוץ לכפר למקום מפגש עם הנאשם השני.

לאחר מכן התקשרו השניים לאחיו של הילד להודיע שחטפו אותו, ודרשו חצי מיליון שקל תמורת שחרורו. עוד עולה מכתב האישום, כי הנאשמים התעלמו מהבכי של הילד ומתחנוניו לחזור הביתה ואיימו בשיחות טלפון נוספות עם אחיו כי יפגעו בילד אם לא ימלא את דרישתם.

בשעות הלילה, החליטו הנאשמים לוותר על דרישותיהם. אחד הנאשמים הסיע את הילד חזרה לכפרו, התקשר לאח והודיע לו כי מצא את הילד והוא מחזיר אותו למשפחה, וזאת כדי להסתיר את מעורבותו בחטיפה. תושב הכפר שזיהה את הילד במכוניתו של הנאשם לקח את הילד והשיב אותו לביתו. במקביל, שבר הנאשם השני את הטלפון הנייד שבו השתמש כדי להתקשר לאח. כתב האישום מייחס לנאשמים עבירות של קשירת קשר לפשע, חטיפה לשם סחיטה, סחיטה באיומים, שיבוש מהלכי משפט והשמדת ראיה.

עוד בוואלה! NEWS:
מח"ש: החשוד ברצח הכפול בראשל"צ התאבד - ולא נהרג מירי מפקד המחוז
"הקיצוץ במחסני החירום יגבה מחיר בנפש - מערך הנגדים בקריסה"
החלטה תקדימית: כמה נשים יוכלו להפעיל יחד בית בושת באופן חוקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully