וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצוג לכחלון: "יש רגעים שמנהיג צריך להעז לשלם את המחיר"

טל שלו, כתבתנו הפוליטית

30.5.2016 / 17:55

בישיבת סיעת המחנה הציוני קרא יו"ר האופוזיציה לשר האוצר להתפטר. "תציל את המדינה מהסכנה", אמר. על הרחבת הממשלה: "נתניהו מפנה את מקומו לראשי המפלגות ברוח מרזל וגופשטיין"

צילום: ערוץ הכנסת, עריכה: אביב אירגז

יו"ר האופוזיציה, יצחק הרצוג, התייחס היום (שני) במהלך ישיבת סיעת המחנה הציוני להרחבת הממשלה וקרא לשר האוצר, משה כחלון, להתפטר מהממשלה. "אני מושיט לך יד. יש רגעים שמנהיג צריך לשים את עצמו מעל השיקול האישי, להעז לשלם את המחיר הכבד ביותר על האמת הפנימית שלו", אמר הרצוג. "זה הרגע שלך, תקנה את עולמך ותציל את המדינה מהסכנה. רק כחלון מסוגל לקבל החלטה מוסרית".

הרצוג התייחס למינויו של שר הביטחון החדש, אביגדור ליברמן, ולהסכם שהושג בין הליכוד לבית היהודי. "זה יום היסטורי שבו ראש ממשלה נבחר מפנה את מקומו לראשי המפלגות הקיצוניות ביותר ברוח הנביאים מרזל וגופשטיין. נתניהו, אתה מזכיר הממשלה של נפתלי, ליברמן וסמוטריץ'. אתה לא מחליט או מנהל כלום, אתה בובה ואתה שבוי", אמר הרצוג.

לקריאה נוספת:
לא מגזרי, לא מתלכלך: ליצמן הפך למשכין השלום בממשלת נתניהו
איוב קרא על המגעים הקואליציוניים: "הפקירו אותי כמו מדחת יוסוף"
התנגד למתווה הגז וספג ביקורת מארגוני סביבה: כהונתו של השר היוצא

שר האוצר משה כחלון, סיעת כולנו, פתיחת מושב הקיץ של הכנסת. 23 במאי 2016. נועם מושקוביץ
"רק כחלון מסוגל לקבל החלטה מוסרית". כחלון, בשבוע שעבר/נועם מושקוביץ

"אומרים עליך שאתה קוסם. יש בזה משהו. כל דבר טוב שאתה נוגע בו נעלם", הוסיף הרצוג. "התקווה נעלמה, החזון נעלם, יעלון נעלם, סער נעלם, גבאי נעלם, ועכשיו גם אתה מתפוגג לטובת מנהיגי הימין הקיצוני. זו הפעם הראשונה בהיסטוריה שהקוסם העלים את עצמו". לסיום הפנה הרצוג בקשה לחברי סיעתו: "בואו נשקיע את כל היצירתיות והאגרסיות נגד נתניהו במקום אחד נגד השני".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ח"כ מרב מיכאלי, יצחק הרצוג וציפי לבני, סיעת המחנה הציוני, הכנסת, 20 ביולי 2015. נועם מושקוביץ
המחנה הציוני בישיבת סיעה, יולי 2015/נועם מושקוביץ

ח"כ ציפי לבני התייחסה גם כן להרחבת הממשלה ואמרה כי היא "צריכה להיות זריקת המרץ במאבק על הערכים של מדינת ישראל. הבעיה היא לא אם יש מזכיר צבאי לקבינט אלא שרי הקבינט עצמם ומה שחסר להם זו תפישה מדינית והרעיונות של בנט וליברמן הם שהאריכו את 'צוק איתן'. כדי למנוע נפגעים כדי שיצאו מהקיבעון המחשבתי והקיפאון המדיני והשיקולים הפוליטיים".

ח"כ מרב מיכאלי אמרה במהלך ישיבת הסיעה: "שנה מאז הקמת הממשלה ומאז נתניהו עסק רק בספינים, לא התפנה לטפל בשלל המשרדים שהוא מחזיק ולא מאפשר להם לעבוד כי נתניהו נבחר כדי להיבחר ולא כדי לממשל. בזמן שממשלת נתניהו גורמת ייאוש אנחנו נמשיך להביא תקווה שיכול להיות פה אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully