וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדות המתלוננת על התקיפה בסינמה סיטי: "הוא תקף אותי במדרגות"

31.5.2016 / 1:24

בעדות שהגיעה לידי וואלה! NEWS, מתארת ד' כיצד בילוי בבר בירושלים הפך למאבק לכאורה בגבר שהכירה בעבר: "הוא תפס אותי בכוח". הנאשם מכחיש: "היא מכתימה את השם שלי. אולי היא עישנה משהו"

עריכת תוכן: לירן מוסלי, סיגל סיריוס, הפקה: תום רוכלין, תחקיר: עומר שליט, עריכה וידאו: ניר חן
פתיחת סינמה סיטי בירושלים, פברואר 2014. סיון פרג',
"צעקתי לו שאני רוצה ללכת והוא לא הסכים". סינמה סיטי, ירושלים/סיון פרג'

"הוא נגע לי בתחת ובחזה, אני ניסיתי להדוף אותו. תוך כדי שהוא מנסה לגעת בי הוא אמר לי: 'התחת שלך טבעי? אמיתי?'" - כך מתארת ד' את המעשה המגונה שבוצע בה במתחם הסינמה סיטי בירושלים בנובמבר 2014. בעדותה שהגיעה לידי וואלה! NEWS מתארת ד' כיצד נאבקה בתוקפה וכיצד ניסתה למנוע ממנו לגעת בה. הנאשם בתיק מכחיש בתוקף כי ביצע את המעשה, וטוען כי בידי המשטרה חומרים המפריכים את עדות המתלוננת.

"הוא ישב על הבר במשך כל הערב ובאיזה שהוא שלב הציע לי לשתות איתו משהו", ממשיכה ד', "נעניתי לו והסכמתי לכוס אחת". ד' מתארת בעדותה את הקשר שנוצר בינה לבין הנאשם בתיק במהלך הערב, עמו הייתה לה היכרות מוקדמת. השניים יצאו לגרם המדרגות שנמצא מחוץ למסעדה, ואז לטענתה של ד', אירע המעשה.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
ליברמן על נאום נשיא מצרים: "עלינו להרים את הכפפה"
אביו של החייל הפצוע: "הוא צרח, 'אבא, מחבל דקר אותי!'"
מח"ש: החשוד ברצח הכפול בראשל"צ התאבד - ולא נהרג מירי מפקד המחוז

"כאשר היינו לבד הוא נצמד אלי והתחיל לגעת בי בכל מיני מקומות בגוף. הוא נגע לי בתחת ובחזה". ניסיתי להתרחק ממנו, אלא שאז הוא תפס אותי בכוח והצמיד אותי לקיר ולא נתן לי ללכת. הוא התחיל לנשק אותי בצוואר וניסה לנשק אותי בפה, אבל התנגדתי וניסיתי להרחיק אותו ממני. לאחר מאבק צעקתי לו שאני רוצה ללכת והוא לא הסכים. הזזתי אותו ממני ונכנסתי בחזרה מהר למסעדה. הוא בא אחרי וחזר לשבת על הבר. מאותו רגע, הוא לא הפסיק להציק לי". לדבריה של ד', צעירה בת 20, גם לאחר מכן לא חדל הנאשם מהתנהגותו. "הוא נגע בי בבטן ואזור המותניים בעת שהייתי במסעדה ועברתי לידו".

"כאשר היינו בחוץ הוא נגע בי בישבן, בחזה ובבטן. הכל היה מעל לבגדים", ענתה ד' לשאלה "היכן הוא נגע בך?", "בתוך המסעדה הוא נגע בי בבטן, במותניים ובישבן. הנגיעות שלו שהיו בחוץ היו שונות מהנגיעות שהיו בתוך המסעדה. בתוך המסעדה זה היה ליטוף, אבל כשהיינו בחוץ זה היה בכוח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

הנאשם: "זה לא היה ולא נברא, אני נשוי"

בעדותו במשטרה שנחשפת בוואלה! NEWS הכחיש הנאשם כי הוא קיים מגע מיני עם ד', וטען כי היא שיקרה בחקירתה בכל הנוגע לאירוע. "לא היה ולא נברא. אני בן אדם נשוי", אמר הנאשם בחקירתו.

כשהתבקש לתאר את ההיכרות המוקדמת שלו עם ד', אמר הנאשם כי זו התבטאה בחילופי דברים קצרים ובמגע פיזי סטנדרטי. "מה העניינים, מה קורה, נשיקה, חיבוק, מנשקת אותי, מחבקת אותי. ככה זה. אנחנו בעולם הזה נלמד להבא", ענה, "אני לא אגיד שלום לנשים יותר, אני אלחץ יד ושלא יתקרבו אליי יותר".

הנאשם נתבקש לתאר את השתלשלות העניינים באותו ערב מדובר. לדבריו, הוא אכל ביחד עם שני אנשים נוספים במסעדה שבה הייתה ד' והיא זו שניגשה אליו לומר שלום. "ד' ראתה אותי ואז היא באה, חיבקה אותי ונישקה אותי ושאלה מה העניינים. היא הלכה ואנחנו המשכנו לאכול".

"היא זרקה לי מבטים וכל שנייה עברה לידי"

במהלך הסעודה הוזמנה ד' לחלוק צ'ייסר עם הנאשם ועם חברו לשולחן. "הכל היה בסבבה", תיאר, "שתינו היא ואני צ'ייסר". לאחר מכן, הוא טוען, ד' עזבה את השולחן אך המשיכה ליצור עמו קשר עין. "היא זורקת לי מבטים וכל שניה עוברת לידי. אחר כך היא אמרה לי 'אני רוצה עוד צ'ייסר' ואמרתי לה 'אין בעיה, קיבלת'. שתיתי איתה עוד צ'ייסר וכך המשיך הערב. היא לא הייתה במיטבה, היא הייתה קצת שיכורה, ולדעתי היא שתתה עוד כי הייתה שם מסיבה".

בין השניים התפתחו חילופי דברים ובשלב מסוים הם עזבו את חלל המסעדה ויצאו לחדר המדרגות. לטענתו של הנאשם, לאחר חילופי דברים ביניהם, ד' חיבקה אותו והוא חיבק אותה בחזרה. השניים, כך תיאר בחקירתו, חזרו למסעדה כשד' ביקשה ממנו להזמין אותה פעם נוספת לשתות. בסמוך לשעה 02:00 לפנות בוקר פנה הנאשם אל ד' והזהיר אותה כי היא לא יכולה לנהוג במצבה.

"אמרתי לה, 'את לא יכולה לנהוג ככה. שתית יותר מדי', היא אמרה לי: 'לא, לא אני בסדר, אני נוסעת עם חברה'. אחרי זה הוציאו לה ולחברה שלה צ'ייסר נוסף ורק רק החברה שתתה. היא נותרה לידינו עוד חצי שעה ואז הלכתי הביתה".

חוקר: המתלוננת מתארת סיפור אחר לגמרי

נאשם: אני אומר לך חד וחלק, זה מה שהיה. אני נשוי ואשתי הכי חשובה לי בעולם. זה הדבר הכי חשוב לי. אני לא מבין איך נקלעתי לזה.

חוקר: נקלעת למה?

נאשם: למצב הזה שאני במשטרה. בחיים לא הגעתי למשטרה. יש לי שם טוב שהיא מכתימה אותו.

גם בהמשך חקירתו, המשיך הנאשם להכחיש את גרסתה של ד'.

חוקר: ד' טוענת שאתה זה שהצעת לה לצאת ושנצמדת אליה ונגעת בה בכל מיני מקומות. מה יש לך לומר על כך?

נאשם: שקר וכזב. לא היה ולא נברא.

חוקר: למה היא מייחסת לך האשמות כאלו?

נאשם: אין לי מושג. אני לא יודע. אולי היא עישנה משהו, לא יודע.

בהמשך, עומת הנאשם עם גרסתה של המתלוננת והמשיך להכחיש כי ביצע בה מעשה מגונה.

חוקר: נישקת אותה בצוואר, ניסית לנשק אותה בפה, היא התנגדה וניסתה להרחיק אותך ממנה ואתה המשכת לנשק אותה וללקק אותה בצוואר. היא צעקה לך שהיא רוצה ללכת ואתה לא אפשרת לה?

נאשם: שקרנית, גועל נפש. לא היה ולא נברא.

חוקר: למה שהיא תספר סיפור כזה?

נאשם: הדבר היחיד שאני חושב זה שאחרי שהיא חיבקה אותי היא נלחצה. אני לא יכול להיכנס לה לראש.

עורך דין אריאל עטרי. באדיבות המצולמים
"מצער לגלות שמוגש כתב אישום על בסיס עדות כוזבת". עו"ד עטרי/באדיבות המצולמים

סנגורו של הנאשם, עו"ד אריאל עטרי, ציין כי בחומר החקירה קיימים סרטונים המתעדים את התנהלותם של השניים בשעות שלאחר האירוע, המוכיחים את טענותיו של לקוחו. "מצער לגלות שמוגש כתב אישום על בסיס עדות כוזבת, כאשר עדותה של המתלוננת נסתרת בסרטים שנתפסו. הנאשם הפנה את חוקריו מהרגע הראשון לסרטים המתעדים את המתלוננת בערב האירוע, סרטים שתוכנם מצביע על שקריות גרסתה".

עוד הוסיף עו"ד עטרי כי "הקושי שבפניו מצויים גברים היום במדינת ישראל, הוא שגם כאשר אנו חיים בעידן שבו קיימות הוכחות מוצקות לכך שאישה משקרת, עדיין מעדיפה הפרקליטות להגיש כתב אישום מתוך ידיעה שבתי המשפט נוטים, באופן מובהק, להעדיף גרסת נשים. אנו מתכוננים לחשוף את האמת שתביא לזיכוי הנאשם ולבקש להעמיד לדין את המתלוננת בסוף המשפט, על מסירת עדות שקר".

(עדכון ראשון: 21:24)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully