וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת נתניהו על ההמלצה להעמיד לדין: "הרשויות יתעלמו מהתקשורת"

29.5.2016 / 19:25

יועץ התקשורת של המשפחה, ניר חפץ, התייחס להמלצה להעמיד לדין את רעייתו של ראש הממשלה בחשד לקבלת דבר במרמה בשלוש פרשות שונות. "יתברר שמדובר באבסורד שאין בו כלום, ואפילו פחות מזה", אמר

צילום: יותם רונן, עריכה: מתן חדד

משפחת נתניהו דחתה הערב (ראשון) את המלצת המשטרה להעמיד לדין את רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, בגין קבלת דבר במרמה בשלוש פרשות. "הגברת נתניהו לא עברה שום עבירה", אמר יועץ התקשורת של המשפחה ניר חפץ.

לדבריו, הרשויות ידעו לפעול כפי שצריך. "מדובר בנושאים שאפילו לא מגרדים את זוטי הדברים. על מה מדובר? על אוכל? על טיפול של כמה ימים באביה, שהגברת שילמה עליו מכספו? לכן, אנחנו בטוחים שרשויות החוק ידעו להתעלם מהניתוח בתקשורת ויתברר שמדובר באבסורד שאין בו כלום, ואפילו פחות מזה".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
"כנראה בנכם בין ההרוגים": אלה הנהלים החדשים בצה"ל בזמני מלחמה
עיריית בית שמש ארגנה אירוע חינוכי עם הפרדה בין נשים וגברים
אחד הצעירים שנעצר באלימות ברחובות: "אני מושפל, הכול סטיגמות"

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה נתניהו מטיילים ברמת הנדיב. אפריל 2016. עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
"הנושאים לא מגרדים את זוטי הדברים". בני הזוג נתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום

מוקדם יותר היום הודיעה היחידה הארצית של משטרת ישראל כי בסיומה של החקירה, הועברו כל הראיות, הממצאים והתובנות שנאספו לפרקליטות מחוז ירושלים, אשר ליוותה את החקירה, לצורך עיון והחלטה. במסגרת החקירה נמצאה תשתית ראייתית להעמדת נתניהו לדין בחשד לקבלת דבר במרמה בשלוש פרשות - שתיים הנוגעות להזמנת ארוחות שף לבית ראש הממשלה, ואחת בהזמנת מטפלת סיעודית לאביה על חשבון המדינה לכאורה.

כמו כן, נמצאה תשתית ראייתית נגד סמנכ"ל משרד ראש הממשלה עזרא סיידוף ונגד החשמלאי אבי פחימה, שהועסק במעון וחשוד בזיוף ובקבלת דבר במרמה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
עזרא סיידוף בבית הדין במחוזי לעבודה בירושלים, מאי 2015. נועם מושקוביץ
המשטרה טוענת כי נמצאה תשתית ראייתית גם נגד עזרא סיידוף/נועם מושקוביץ

עו"ד גדי טל, המייצג את עזרא סיידוף, מסר: "אנו מברכים על סיום החקירה, שלטעמנו נמשכה מעט יותר מהאפשרי. העברת התיק היא אקט פורמלי ומתחייב, כשמי שמחליט האם להגיש כתב אישום היא הפרקליטות, והיא בלבד. אנו סומכים על פרקליטות מחוז ירושלים שתשקול את כל השיקולים הראויים, משפטיים וציבוריים, ותגיע למסקנה הראויה לפיה אין כל מקום להעמדתו לדין של מרשי".

קרוב משפחתו של החשמלאי פחימה אמר כי הוא לא נהנה משום הטבה ולא היה שותף לכל מעשה מרמה. "אבי עשה מה שדרשו ממנו על הצד הטוב ביותר", אמר. "נטפלים אליו כי הוא חבר מרכז ליכוד שאירח את נתניהו במימונה, אבל הוא עובד קשה ומתפרנס בכבוד. מנסים להפליל את שרה נתניהו ולכן מלחיצים אותו, אם יוחלט להגיש נגדו כתב אישום הוא יתמודד. הוא לא חושש ומאמין בחפותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully