וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלכת השושנים בבית המשפט: בן זקן מואשמת בהפרעה לשוטר

29.5.2016 / 16:45

כתב אישום הוגש נגד הזמרת הצעירה בגין הפרעה לשוטר במילוי תפקידו, בשנת 2014, עת הגיע למסיבה שבה השתתפה במטרה להפסיק אותה. בכתב אישום מתוקן הואשמה בן זקן כי ניסתה למנוע את מעצר חברתה. עורך דינה סירב להתייחס

עדן בן זקן. עידו שחר, מערכת וואלה! NEWS
נאשמת בתקיפת שוטר. בן זקן/מערכת וואלה! NEWS, עידו שחר

הזמרת עדן בן זקן הגיעה היום (ראשון) לבית המשפט לאחר שהוגש נגדה כתב אישום, על כך שבמהלך מסיבה הפריעה לשוטר במילוי תפקידו, לאחר שזה הוזעק למקום בכוונה להפסיק אותה.

כתב האישום המקורי כלל עבירות חמורות הרבה יותר, ונטען בו כי זקן אף משכה לשוטר בשערו ותקפה אותו, אולם בכתב האישום המתוקן רוב העבירות אינן מופיעות ונותרה עבירת אחת של הפרעה לשוטר, לאחר שבן זקן ניסתה למנוע ממנו לעצור את חברתה, כך לטענת המשטרה.

עדן בן זקן. אביב לוסקי,
הפכה בשנה האחרונה לאחת הזמרות הפופולריות בישראל. בן זקן/אביב לוסקי

בן זקן, בת 22, נחשבת כיום לאחת הזמרות המצליחות בישראל. היא התגלתה בתכנית "אקס פקטור", ובשנה האחרונה הוציאה שירים שזכו לפופולריות רבה ובראשם "מלכת השושנים", שצבר מיליוני צפיות ביוטיוב.

עו"ד אבי חימי שמייצג את זקן סרב להתייחס. עופר מנחם מנהל יחסי הציבור של עדן מסר בתגובה לדברים כי "לפני מספר שנים במהלך מסיבת תיכון שבה נכחה עדן אצל חברה לכיתתה, הגיעה שוטרת וביקשה להנמיך את הרעש והמוסיקה. בני הכיתה בנוכחותה של עדן, אז עוד ילדת בית ספר, הפריעו לשוטרת במהלך תפקידה. כיום זומנה עדן, כמו חלק מחבריה באותה תקופה לתת עדות בנושא זה".

מיכל זילברמן השתתפה בהכנת הכתבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully