וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפיקוד במשטרה מפעיל לחץ להסיר את החשד הלאומני מאונס הצעירה"

29.5.2016 / 11:43

במשטרה מתחזקת הסברה כי החשד לאונס הנכה בידי 3 פלסטינים אינו ממניע לאומני. גורמים בארגון אמרו לוואלה! NEWS כי על החוקרים מופעל לחץ "להוריד את הסיפור", וכי מסיבה זו הוחלף צוות החקירה

עורך: לירן מוסלי, עורכת משנה: סיגל סיריוס, תחקיר: אסתי סדקה ועומר שליט, הפקה: תום רוכלין, עריכת וידאו: ניר חן

בעוד שחוקרי משרד הרווחה ממשיכים בתשאול הצעירה שעל פי החשד נאנסה בידי שלושה פלסטינים ביום העצמאות, לוואלה! NEWS נודע היום (ראשון) כי לחץ מסיבי מופעל על חוקרי המשטרה על מנת להוריד את החשד למניע לאומני מהפרשה. "הפיקוד מבין את הבלאגן ורוצה שקט בסיפור הזה, ולכן גם החליפו את צוות החקירה. הם עושים הכל כדי להוריד את הסיפור הזה", אמרו גורמים במשטרה. גם דוברת המשטרה, ניצב-משנה מירב לפידות, ציינה הבוקר כי ככל שמתקדמת החקירה, מתחזקת הסברה כי האונס לא בוצע ממניע לאומני.

צוות החקירה החדש של האירוע, שהוחלף אתמול, החל בחקירה נוספת של שני החשודים שנעצרו, זאת על פי דרישת הפרקליטות. עם זאת, בשל מצבה של הצעירה הסובלת מנכות, לא ניתן לבצע אימות בין גרסתה ובין גרסת החשודים. על אף הקשיים יצטרכו המשטרה והפרקליטות לגבש את עמדתן בנוגע לחשדות כדי להמליץ אם להאריך מחר את מעצרם בפעם הרביעית.

לקריאה נוספת:
נתניהו על החשד לאונס לאומני: "פשע מזעזע, נגבה את מלוא המחיר"
אדם מוכר בקהילה החרדית מואשם באונס שלוש אחיות - ילדות ממשפחתו
קצין משטרה לשעבר זוכה מאונס קטינה: "זאת ילדה שגידלתי מגיל שלוש"

אילוסטרציית נערה. ShutterStock
מחר יוחלט אם להאריך את מעצרם של שני החשודים בפעם הרביעית/ShutterStock

בשבוע שעבר דווח בוואלה! NEWS על כך שבתיעוד חלקי של המעשה, שנמצאה בידי המשטרה, נראים הפלסטינים החשודים צועקים לעבר הצעירה "את יהודייה וזה מה שמגיע לך". בשבוע שעבר הוארך מעצרם של שני החשודים הנמצאים בידי המשטרה, עמאד אלדין דראגמה וקטין נוסף בן 17. על פי החשד, דראגמה היה זה שככל הנראה צילם את האונס, שבוצע לכאורה בצעירה הסובלת מפיגור שכלי בהוסטל שבו היא שוהה ביפו.

המשטרה ממשיכה בחיפושים אחר החשוד השלישי במעשה, אזרח ישראלי. מפרטי החקירה עולה כי בת ה-20 הגיעה לביקור בבית דודתה ביפו, ובשעה שזו לא הייתה בבית, אנסו אותה שלושת החשודים. בסיום האקט, על פי החשד, הטילו השלושה את מימיהם על הצעירה, ולפני שעזבו את המקום איימו עליה כי אם תספר על מה שאירע, "יאנסו את דודתה ויהרגו את אחיה".

בסוף השבוע החליט פקד מחוז תל אביב במשטרה, ניצב משה להחליף את צוות החקירה בפרשה. התיק, שנחקר עד כה על ידי חוקרי משטרת תחנת יפו במרחב יפתח, הועבר לצוות הבכיר של החוקרים במרחב, תחת פיקודו של רב פקד אסף ברנס. "מדובר בצוות המתמחה בפשיעה חמורה, ובכלל זה מקרי רצח ואלימות קשים במיוחד. לצוות יש אמצעים ויכולות רבים יותר", הסביר גורם במשטרת תל אביב.

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully