וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל נשאר במשפחה? דודתו של מנהיג קוריאה הצפונית חיה בזהות בדויה בארה"ב

הדודה ערקה לניו יורק בשנת 1998 מסיבות שסירבה לפרט, ושם היא מתגוררת עם בעלה והילדים ומפעילה עסק לניקוי יבש. "קים לא היה ילד בעייתי", היא מספרת, "הוא אהב כדורסל ואפילו נהג לישון עם הכדור"

צילום: רויטרס, AP; עריכה: יאיר דניאל

דודתו של מנהיג קוריאה הצפונית, קים ג'ונג און, חיה בארצות הברית ומפעילה שם עסק לניקוי יבש, לאחר שהיגרה לשם ב-1998 – כך דווח היום (שבת) בוושינגטון פוסט. הדודה, קו יונג סוק, מתגוררת עם בעלה רי גאנג ושלושת ילדיהם בשמות בדויים באזור ניו יורק. סוק היא אחותה של קו יונג הוי, אחת מנשותיו של מנהיג קוריאה הצפונית הקודם, קים ג'ונג איל, אביו של המנהיג הנוכחי.

"קים לא היה ילד בעייתי, אבל הוא היה חסר סבלנות", סיפרה הדודה בריאיון לוושינגטון פוסט, "כשאימא שלו אמרה לו להפסיק לשחק וללמוד יותר, הוא לא היה עונה אבל היה מביע את מחאתו בדרכים אחרות כמו שביתת רעב". לדבריה של קו, קים נולד ב-1984 ולא ב-1982, כפי שהוא טוען. משמעות הדבר היא שהוא מונה למנהיג המדינה כבר בהיותו בן 27.

עוד ידיעות מהעולם בוואלה! NEWS:
עבור תומכי סנדרס הקרב עוד לא הוכרע: "טראמפ יזיק, אבל גם הילרי"
לקראת ועידת השלום: אבו מאזן בקהיר; התכנית הערבית להדחתו מתקדמת
ארה"ב: ד"ר היימליך ביצע לראשונה את התמרון שהמציא - בגיל 96

מנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג און על פסגת הר פאקטו, אפריל 2015. רויטרס
"לא הסגרנו סודות מדינה. אנחנו לא יודעים כלום". קים ג'ונג און/רויטרס

קו סיפרה כי אחד מבניה הוא בן אותו הגיל של קים, וכי הם היו משחקים יחד בילדותם. "הם שיחקו יחד מינקות. הייתי מחליפה לשניהם חיתולים", אמרה. לדבריה, קים אהב בילדותו בעיקר לשחק כדורסל, "הוא היה אובססיבי לזה. הוא הלך לישון עם הכדור". קו משחזרת כי בשנת 1992, כאשר קים היה בן שמונה בלבד, הוא קיבל מדים של גנרל צבאי וכבר אז נמסר לו כי הוא זה שעתיד להנהיג את המדינה המבודדת.

קו סירבה להסביר בריאיון מהן הסיבות שבגינן ערקה לארצות הברית. ייתכן שמדובר בחשש של המשפחה למעמדם, נוכח מותה של אחותה של קו כתוצאה מסרטן השד. נוסף על כך, סירבה קו להסביר היכן בדיוק היא מתגוררת. "חברים שלי אומרים שאני ברת מזל, שכאן יש לי הכל", אמרה. ילדיה גדלו ולמדו בקולג' האמריקני ומצאו עבודות והשתלבו בחברה בארצות הברית. משפחתם סייעה רבות ל-CIA, אך קו מתעקשת: "לא הסגרנו סודות מדינה. ב-CIA חשבו שאנחנו יודעים סודות, אבל אנחנו לא יודעים כלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully