וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוסל רוצח בני הזוג בראשל"צ: אלו הכותרות שעשו את סוף השבוע

החשוד יאן גבריאלוב אותר ונורה בלוד בידי מפקד המחוז של המשטרה. צעיר נפצע קשה בניסיון חיסול ברמלה. ישראל השיבה לפלסטינים את גופת המחבל שבו ירה אלאור אזריה. אלו היו כותרות השבת

החשוד ברצח הכפול בראשון לציון אותר - ונורה למוות

כוח משטרה איתר היום (שבת) במהלך פעילות יזומה את החשוד בביצוע הרצח הכפול בראשון לציון בעת שנהג ברכב, ולאחר מרדף ירו בו ופגעו בו. לאחר ששם לב כי זוהה, החל החשוד, יאן גבריאלוב, לנהוג במהירות. הוא לא נענה לקריאות השוטרים לעצור והמשיך בנסיעה לעבר לוד.

כוחות משטרתיים נוספים הוזעקו למקום, וכוח משטרתי שזיהה אותו ברחוב זיגלבאום בעיר, והניח כי הוא חמוש, ביצע נוהל מעצר חשוד ובתומו ירה בו למוות מפקד מחוז מרכז, ניצב מוטי כהן. בחיפוש ברכב החשוד נמצא אקדח טעון עם כדור בקנה.

חשד לניסיון חיסול: צעיר נפצע קשה לאחר שנורה מרכב חולף ברמלה

צעיר בשנות ה-20 לחייו נפצע היום באורח קשה לאחר שנורה מכלי רכב חולף ברחוב קהילת דטרויט שברמלה, ליד מסעדת חומוס חליל. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינה אותו לבית החולים אסף הרופא כשהוא סובל מפצעי ירי בפלג גופו העליון ומצבו אינו יציב.

שוטרים ששהו בהפסקת צהריים במקום ראו את האירוע ורצו לעבר היורה תוך שהם פותחים לעברו באש. היורה נכנס לרכבו והחל לנסוע נגד כיוון התנועה, ואז הצליח להימלט מהמקום. צוות סיור שסרק אחר מכוניתו של החשוד זיהה אותו נוסע בסמוך לצומת באזור. הכוח ירה לעבר המכונית, אך יושביה יצאו ממנה והצליחו להימלט רגלית.

האו"ם: "אין הצדקה" לביטול האולימפיאדה בגלל נגיף זיקה

ארגון הבריאות העולמי מסר היום כי "אין הצדקה מבחינת בריאות הציבור" לדחיית האולימפיאדה בריו דה ז'נרו או לביטולה, על רקע התפרצות נגיף זיקה בדרום אמריקה. בהודעה רשמית בתגובה למכתב שפרסמו 150 מומחים לבריאות הציבור, סוכנות האו"ם ביטלה את הקריאות לביטול האירוע.

"בהתבסס על הערכתנו הנוכחית, ביטול או שינוי המקום של אולימפיאדת 2016 לא ישפיע באופן משמעותי על ההתפשטות הבינלאומית של נגיף זיקה", נמסר.

ישראל השיבה לפלסטינים את גופת המחבל שנורה בידי אלאור אזריה

ישראל החזירה למשפחתו את גופתו של המחבל עבד אל-פתאח א-שריף, שביצע את פיגוע הדקירה בחברון ולאחריו נורה למוות על ידי החייל אלאור אזריה בעת שהיה מנוטרל – כך דיווחו אמש כלי תקשורת פלסטיניים ואישרה ישראל.

הגופה הועברה דרך מעבר תרקומיא בסביבות השעה 20:00. הלווייתו של א-שריף התקיימה היום אחר הצהריים בחברון.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

איוב קרא על המגעים הקואליציוניים: "הפקירו אותי כמו מדחת יוסוף"

סגן השר לשיתוף פעולה אזורי איוב קרא, טען היום באירוע שבתרבות בבאר שבע בהנחיית רועי כ"ץ כי ראש הממשלה בנימין נתניהו מתייחס אליו כמו לחייל הדרוזי מדחת יוסוף, שמת לאחר שנפצע ולא חולץ בזמן ממתחם קבר יוסף בשכם באינתיפאדה השנייה. לטענתו של קרא, "לא אהיה מדחת יוסף של הפוליטיקה. מפקירים אותי כמו שהפקירו אותו בקבר יוסף".

בהתייחסות למגעים האחרונים להרחבת הממשלה, טען קרא כי "ראש הממשלה הבטיח לי תפקיד שר או במעמד שר, אבל במקומי מונו שרים בוגדניים. אני לא בוגדני, אלא נאמן לעם ישראל לנצח". לדבריו, אביגדור ליברמן "לא יהיה שר ביטחון טוב. צריך מישהו עם ניסיון קרבי שמבין בנשק". יתרה מכך, איים קרא לפרוש מהממשלה, ואמר: "מבחינתי, כעת כל הדרכים כשרות ולגיטימיות".

לקראת ועידת השלום: אבו מאזן בקהיר; התכנית הערבית להדחתו מתקדמת

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן נפגש היום עם נשיא מצרים עבד אל-פתאח א-סיסי בקהיר, על רקע הדיווחים בדבר יוזמת שלום מצרים ולקראת כינוסה המתוכנן של הוועידה הבינלאומית בפריז לתהליך השלום הישראלי-פלסטיני בתחילת החודש הבא – כך דווח בעיתון הערבי "אל-חיאת", היוצא לאור בלונדון. בהמשך היום, תתקיים בקהיר פגישה של שרי החוץ של מדינות הליגה הערבית בנוכחותו של אבו מאזן.

בפגישת שרי החוץ, הם ידונו בדרישה הפלסטינית לעמדה ערבית מאוחדת בוועידה בפריז, שהרשות הפלסטינית, כמו גם ישראל, לא תשתתף בה, אולם תהיה בה נוכחות של כמה מדינות ערביות, בהן מצרים, ירדן ומרוקו. גורם פלסטיני בכיר מסר לוואלה! NEWS כי לפי שעה, מפגש פסגה בין אבו מאזן לראש הממשלה בנימין נתניהו בחסות מצרית אינו על הפרק. לדבריו, רק לאחר כינוס ועידת השלום הצרפתית ב-3 ביוני והצגת הדרישה לסיום הכיבוש הישראלי והקמת מדינה פלסטינית בגבולות 67, יתברר מה יהיו הצעדים הבאים בזירה האזורית.

ראש הסוכנות הגרמנית לביטחון פנים: "דאעש רואה ביורו 2016 מטרה"

ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש) רואה בטורניר הכדורגל יורו 2016 מטרה – כך אמר אתמול הנס גאורג מאסן, ראש הסוכנות הגרמנית לביטחון פנים. "אנו יודעים כי דאעש רואה באליפות אירופה מטרה", אמר מאסן לעיתון הגרמני "ריינישה פוסט". הוא הדגיש כי אין ראיות ממשיות לכך שדאעש מתכנן מתקפה מסוג זה, אך ציין כי "יש די הרבה רעשי רקע, מספר הולך וגובר של אינדיקציות לכך שדאעש, אל-קאעדה או ג'בהת א-נוסרה מעוניינים לפעול נגד מטרות מערביות".

הדברים מגיעים לאחר שפטריק קלבר, יו"ר סוכנות הביון הצרפתית, הזהיר החודש שהמדינה נתונה בסיכון לחוות "סוג חדש של מתקפת טרור" בידי דאעש. "אנו נמצאים תחת סיכון לחוות סוג חדש של מתקפה, המאופיינת בהשארת מטען נפץ באזורים שבהם קהל רב", אמר.

אסון שלישי בשבוע: חשש לחיי 200 פליטים שסירתם התהפכה בים התיכון

עוד אסון בים התיכון: יותר מ-200 פליטים הוגדרו נעדרים לאחר שסירת דיג ועליה 350 איש שעשו את דרכם לאירופה התהפכה אתמול בסמוך לחופי לוב – כך אמרו גורמים מצוותי החילוץ של משמר החופים האיטלקי לסוכנות הידיעות הצרפתית. אנשי חיל הים שהגיעו למקום הודיעו כי הצליחו לחלץ לפחות 130 איש, ושהחיפושים נמשכים.

מדובר בפעם השלישית השבוע שבה מתהפכת סירה עמוסה בפליטים מול חופיה של לוב. זאת, על רקע חידוש זרם המהגרים בים התיכון בחסות מזג האוויר הנוח, בעיקר מלוב לעבר איטליה. "שלושה מקרים של טביעת כלי שיט בשלושה ימים זה דבר מדאיג מאוד", אמרה קרלוטה סמי, דוברת נציבות האו"ם לפליטים.

חשד לרצח: צעיר כבן 20 נהרג במהלך קטטה בכפר קאסם

צעיר כבן 20 נהרג הלילה במהלך קטטה שפרצה בין כמה משפחות בכפר קאסם. במהלך הקטטה נפצע גם גבר כבן 30 באורח קשה ופונה לבית החולים. כוחות משטרה שהגיעו למקום פתחו בחקירת נסיבות האירוע.

במהלך הלילה הוזעקו כוחות המשטרה לבניין העירייה בכפר קאסם, לאחר שהתקבל דיווח על תגרה אלימה. למקום הוזעק סיוע מתחנות משטרה נוספות במרחב שרון. גם צוותי מד"א הוזעקו למקום, לאחר שדווח כי בקטטה ישנם נפגעים. הפצוע הקשה, כבן 30, פונה על ידי מד"א לבית החולים בילינסון שבפתח תקווה כשהוא סובל מחבלת ראש ומעורפל הכרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully