וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצוד בברזיל: 30 גברים חשודים באונס קבוצתי של נערה בת 16

על פי החשד, הנערה בילתה בביתו של בן זוגה בריו דה ז'נרו ובבוקר קמה מסוממת, עירומה, פצועה ומוקפת עשרות גברים. כמה ימים לאחר המקרה, הופצו תמונות שלה ותיעוד האונס לכאורה ברשתות החברתיות

יחידת שוטרים למיגור הפשיעה בפאבלות בברזיל. GettyImages
הוצאו צווי מעצר נגד כל החשודים, כולל בן הזוג. שוטרים מסיירים בפאבלות בברזיל/GettyImages

משטרת ברזיל פתחה היום (שישי) במצוד אחרי יותר מ-30 חשודים באונס קבוצתי של נערה בת 16 והפצת תמונות וסרטונים שלה ברשת. על פי החשד, הנערה בילתה ביום שבת לפני כשבוע בביתו של חבר שלה בריו זה ז'נרו והיא התעוררה רק ביום ראשון בבוקר, כשהיא מסוממת, עירומה, פצועה ומוקפת עשרות גברים. המשטרה הוציאה צווי מעצר נגד כל המעורבים, כולל בן זוגה של הנערה.

הפשע, השחיתות והזיקה: המכשולים של ברזיל בדרך לאולימפיאדה

כמה ימים לאחר האירוע ולאחר שהתלוננה הנערה על החשד לאונס, היא גילתה כי ברשתות החברתיות מופצות תמונות וסרטונים שלה. בחלק מהסרטונים אף נראה תיעוד של האונס לכאורה. סבתה של הנערה התראיינה לכלי תקשורת מקומיים וסיפרה כי גם היא נחשפה לתיעוד. "צפיתי בסרטון הווידאו ובכיתי", אמרה, "כששמענו את הסיפור לא האמנו שזה באמת קורה. זה כאב גדול".

הפצת הסרטונים, כמו גם החשד לאונס קבוצתי, עוררו סערה בקרב המקומיים, שהקימו כמה מחאות מקוונות וקמפיינים נגד ההתנהגות המינית האלימה באזור. בין היתר נטען, כי האירוע האחרון הוא ההוכחה לתרבות המתפשטת בברזיל.

ארגון נשות האו"ם, שלוחה של האו"ם הפועלת לשוויון בין המגדרים, קראה לברזיל לחקור את המקרה תוך שמירה על פרטיותה של הנערה. מהארגון נמסר כי יש לכבד את הנערה ולהימנע מהתעללות בה במסגרת החקירה ובניסיון לאתר את החשודים.

עוד ידיעות מהעולם בוואלה! NEWS:
אחרי ההתכתשויות הפומביות: רוביו הודיע כי יתמוך בטראמפ
היחסים בין חמאס לדאעש בסיני: יד ימין עוצרת, יד שמאל לוחצת יד
היסטוריה: אובמה נחת בהירושימה וקרא לפירוק העולם מנשק גרעיני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully