וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כיות תקפו את נתניהו על תגובתו לאונס הלאומני; רה"מ: "מצר על כך"

אמיר תיבון וטל שלו, כתבתנו הפוליטית

27.5.2016 / 11:40

ראש הממשלה תקף את התייחסות התקשורת לחשד כי שני פלסטינים אנסו צעירה נכה ממניע לאומני, כפי שנחשף בוואלה! NEWS, ועורר את זעמן של ח"כיות מהאופוזיציה: "ניצול ציני". הבוקר התנצל על כך: "זה לא היה נכון"

עורך: לירן מוסלי, עורכת משנה: סיגל סיריוס, תחקיר: אסתי סדקה ועומר שליט, הפקה: תום רוכלין, עריכת וידאו: ניר חן

ראש הממשלה בנימין נתניהו חזר בו הבוקר (שישי) מהתייחסותו לפרשת החשד לאונס לאומני, שבה חשודים שני פלסטינים משכם ואזרח ישראלי באונס נכה בת 20 ממניע לאומני. "לגבי הפוסט שפרסמתי אמש: המקרה כפי שדווח עורר בי כאב וזעזוע עמוקים. עם זאת לא היה נכון שאתייחס לנושא לפני מיצוי החקירה ואני מצר על כך", כתב בעמוד הפייסבוק שלו.

ההתייחסות של נתניהו אתמול עוררה תגובות רבות ונזעמות בקרב חברות כנסת שהאשימו אותו בניצול הזדמנות להסתה ולצבירת הון פוליטי. "התגובה שלך לאונס המחריד היא עלובה, שפלה ושוברת את שיאי הציניות והטוקבקיסטיות, אפילו שלך", כתבה הבוקר חברת הכנסת מיכל רוזין (מרצ) בחשבון הפייסבוק שלה.

לדבריה, נתניהו משתמש באונס כעוד קרדום לחפור בו. "שלושה גברים אנסו באכזריות נערה בעלת מוגבלות, ניצלו והשפילו אותה בצורה מחרידה, ואתה, ראש הממשלה, בחרת לנצל אותה פעם נוספת בשביל הון פוליטי. בשביל להסית ולחרחר מדון ושנאה", כתבה רוזין, שלפני בחירתה לכנסת עמדה בראש איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות תקיפה מינית.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
נתניהו על החשד לאונס לאומני: "פשע מזעזע, נגבה את מלוא המחיר"
שלושה פלסטינים חשודים באונס נכה בת 20 ממניע לאומני
הפלסטינים צעקו על הנאנסת הנכה: "את יהודייה וזה מה שמגיע לך"

ח"כ מיכל רוזין  בוועדה המסדרת של הכנסת, מאי 2015. טלי מאייר
"בחרת לחרחר מדון ושנאה". ח"כ רוזין/טלי מאייר

גם חברת הכנסת מרב מיכאלי מהמחנה הציוני תקפה בחריפות את נתניהו. "יותר מ-20 שנה אני נאבקת באונס ותקיפה מינית. יש לי והיו לי שותפות ושותפים למאבק הזה מחלקים שונים של הקשת הפוליטית. אבל מנתניהו לא שמעתי אף גינוי לאף מעשה אונס או תקיפה מינית", אמרה. "המסקנה היא, כמובן, שנתניהו רק נגד אונס של יהודייה בידי ערבים. כשיהודים אונסים יהודיות אין לו שום בעיה עם זה. אדרבה. אז מר נתניהו, אני אמשיך להיאבק נגד אונס באשר הוא ואתה תמשיך להסית נגד ערבים באשר הם. מאוד בקרוב הציבור יבין ותבין איפה יותר כדאי לה להיות, וזה לא איתך".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

יחימוביץ': "לנתניהו אפס אמפתיה לנאנסות"

אתמול נתניהו הגיב לראשונה לפרשה, שנחשפה בוואלה! NEWS, וטען כי מדובר ב"פשע מזעזע שדורש גינוי מקיר אל קיר, אבל גינוי כזה משום מה לא נשמע - לא בתקשורת ולא לרוחב הקשת הפוליטית". בפוסט בעמוד הפייסבוק שלו האשים נתניהו "אפשר רק לדמיין מה היה קורה במקרה הפוך. אנו נגבה את מלא המחיר ונמצה את מלא חומרת הדין עם כל המעורבים באירוע האכזרי הזה".

ח"כ שלי יחימוביץ' (המחנה הציוני) התייחסה לדברי נתניהו ותקפה אותו אמש. "תתבייש ראש הממשלה. אפס אמפתיה לנאנסות עד שזה מגיע לחלון הזדמנויות להסית. 'דורש גינוי מקיר לקיר'? באמת? אז למה מעולם לא גינית אנסים?", התפלאה. בעמוד הפייסבוק שלה מנתה כמה פרשות תקיפה מינית שמהן לטענתה התעלם נתניהו.

(עדכון ראשון: 10:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully