וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפן: "הפילה הבודדה בעולם" הלכה לעולמה בגיל 69

הפילה הנאקו, שניתנה מתנה מתאילנד ליפן בגיל שנתיים, זכתה לכינוי לאחר שעוררה סערה על תנאי החזקתה. פעילי זכויות בעלי חיים קראו לשחרורה והשתמשו בה בקמפיינים להעלאת מודעות. "מותה מצער, מודים לכל מי שהעניק לה אהבה"

ספק 500

פילה אסיאתית, שזכתה לכינוי "הפילה הבודדה בעולם", הלכה אתמול (חמישי) לעולמה בגיל 69. מצוקתה ובדידותה של הפילה, הנאקו, הפכה לסמל עבור פעילי זכויות בעלי חיים שהשתמשו בתצלומים שלה לצרכי קמפיינים כדי להעלות למודעות את הצורך בשחרור בעלי חיים מגני חיות ולאפשר להם לחיות בטבע.

הנאקו נולדה ב-1947 בתאילנד ובגיל שנתיים ניתנה במתנה על ידי המלך לטוקיו. מאז שהגיעה לגן החיות ביפן היא חיה לבדה ולא פגשה פיל אחר. על עצומה מקוונת לשחרורה ולשיפור תנאיה של הנאקו, שהובילו ארגוני זכויות בעלי חיים, חתמו יותר מ-470 אלף בני אדם.

גן החיות דחה את דרישות הפעילים ואמר כי היות והנאקו מבוגרת מדי, היא לא תוכל לשרוד מחוץ לגן החיות. בשל כך, הציע ארגון נוסף למען פילים כי גן החיות יאפשר להנאקו להתרועע עם פילים נוספים וישפר את נראות הכלוב שלה.

עוד ידיעות בעלי חיים בוואלה! NEWS:
צפו בזלילה: עשרות כרישים טורפים גופת לווייתן גדול-סנפיר
צפו: דובת הקוטב הקטנה שכבשה את הקהל בהופעה ציבורית ראשונה
החיים החדשים של עשרות האריות ששוחררו מקרקסים בדרום אמריקה

הפילה הנאקו שהלכה לעולמה ביפן מאי 2016. יוטיוב, צילום מסך
"הלכה לעולמה בשקט ובשלווה". הנאקו/צילום מסך, יוטיוב

אתמול בשעות אחר הצהריים הודיעו בגן החיות על מותה של הנאקו. גורמים רשמיים בגן החיות סיפרו כי היא נמצאה שוכבת על הרצפה ולאחר זמן קצר נקבע מותה. "היא הלכה לעולמה בשקט ובשלווה", סיפר קיושי נגאי, מנהל גן החיות, "זה באמת מצער. היא הייתה הפילה האהובה ביותר ביפן ואני מודה לכל מי שהעניק לה אהבה".

הנאקו הפכה לדמות פופולרית בתרבות יפן ובהשראתה נוצרו סדרות טלוויזיה, סרטים וספרים. גם בתאילנד הצטערו לשמוע על מותה של הנאקו: "היא נחשבה שגרירה של רצון טוב מתאילנד ליפן", נמסר משגרירות תאילנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully