וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיריית בית שמש ארגנה אירוע חינוכי עם הפרדה בין נשים וגברים

29.5.2016 / 19:10

אגף החינוך פרסם הזמנה לדיון בנוגע להסעות לתלמידי החינוך המיוחד, ובה נכתב כי "הערב יתקיים בישיבה נפרדת". התושבים זועמים: "מגמת ההתחרדות נמשכת". העירייה: "רוצים לאפשר ל-75% מההורים אשר משתייכים למגזר החרדי להשתתף"

העיר בית שמש, דצמבר. רויטרס
"אין בעיה שיתקיים אירוע בהפרדה לציבור הדתי". בית שמש/רויטרס

אגף החינוך בעיריית בית שמש יערוך הערב (ראשון) דיון בנושא הסעות תלמידים לבתי הספר של החינוך המיוחד, שבמהלכו יופרדו נשים וגברים. נושא ההפרדה באירוע מצוין בהזמנה של העירייה: "הערב יתקיים בישיבה נפרדת".

במודעה שפרסמה העירייה היא מזמינה את כלל ההורים בבית שמש להשתתף בכנס, שבו יקחו חלק הממונה על החינוך בעירייה הרב ישעיהו ארנרייך, מנהל אגף החינוך הרב יוחנן קירשנבוים ונציגי ההורים. נמסר כי הדיון יעסוק ב"אתגרים הקשורים בהסעות הילדים למוסדות חינוך בהשתתפות מלווי ההסעות".

אך יש תושבים שנזעמו על ההחלטה. "אין בעיה שיתקיים אירוע בהפרדה לציבור הדתי", אמר תושב העיר, "אבל כפיית ההפרדה כלל הציבור, כולל החילונים, היא בעייתית ולא ערכית".

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
טראמפ הגיע למספר הצירים הדרוש להבטחת מועמדתו לנשיאות ארה"ב
סקר ראשון אחרי קריסת המו"מ: יחימוביץ' ומרגלית צמודים, הרצוג צולל
ניצול שואה בן 101 נאבק על ביתו עם ההוצאה לפועל: "רוצים את הקן שלי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הערב יתקיים בישיבה נפרדת". מודעת העירייה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מירי שלם, תושבת העיר, אמרה כי "היה ברור שמגמת ההתחרדות תשתלט ושהיא נמשכת. זאת המגמה של העירייה. יש בעירייה סגן ראש עיר חרדי שמושך לכיוון זה. ההתחרדות פושה בכל מקום. המגמה ברורה אף אחד לא עוצר אירועים ציבוריים הופכים לנפרדים וזה מה שיש פה. הצעקה שלנו כבר לא עוזרת, יש ייאוש כולל מבית שמש מה שנגיד לא יעזור".

מעיריית בית שמש נמסר: "אגף החינוך נענה לבקשת הורי ילדי החינוך המיוחד, לקיים מפגש פתוח לדיון בשדרוג ובשיפור תחום ההסעות. לבקשת הפונים הדיון פתוח לכלל המגזרים אך יתקיים בהפרדה, על מנת לאפשר ל-75% מההורים אשר משתייכים למגזר החרדי להשתתף אף הם באירוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully