וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה נאשמים כי רצחו גובה כספים לאחר שהלווה להם 40 אלף שקל

עדי חשמונאי ושלומי גבאי

26.5.2016 / 14:05

גיל שביון, שגופתו נמצאה ליד קריית אתא לפני חודשיים, נתן הלוואה לנחום חסן מבית שאן, שרקם תכנית כדי לחטוף את המנוח, לפגוע בו ולגנוב את כספו. 6 כתבי אישום הוגשו, שניים מהם נגד קטינים

אדריאן הרבשטיין

פרקליטות מחוז חיפה הגישה הבוקר (חמישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד שישה בני אדם, ובהם שני קטינים, בגין מעורבותם ברצח גיל שביון. לפי כתב האישום, לאחר שהמנוח הלווה עשרות אלפי שקלים לנחום חסן, בן 40 מבית שאן, רקם האחרון תכנית עם נאשם נוסף, מיכאל גרבואיס בן 25 מקריית אתא, במטרה לגרום לשביון חבלה חמורה.

על פי כתב האישום, שביון עסק במתן הלוואות באופן פרטי וכגובה כספים בעבור אחרים. הוא התגורר לסירוגין באזור המרכז ובבית שאן. בתחילת השנה הלווה שביון יותר מ-40 אלף שקל לחסן, שלא הושב במלואו.

בחודש מרץ האחרון קשרו חסן וגרבואיס קשר, שבמסגרתו תכננו לפתות את שביון בדרכי תרמית ולאחר מכן לחטוף אותו, במטרה לתקוף ולגרום לו לחבלה חמורה. השניים סיכמו כי יציגו את גרבואיס או מי מטעמו כספקי נשק, ובמקום המפגש שבו תתבצע העסקה לכאורה הם יתקפו אותו יחד עם "בחורים חסונים", וייגנבו את כספו.

לקריאה נוספת:
הותר לפרסום: שישה נעצרו בחשד למעורבות ברצח ליד קריית אתא במרץ
"עזוב אותה או שתיפגע": העבר האלים של החשוד ברצח הכפול
"הייתה אדישה לאפשרות שאמה תמות": אישום נגד הבת החשודה ברצח

חשד לרצח גבר סמוך לקיבוץ אושה. מרץ 2016. אדריאן הרבשטיין
העסקה הייתה אמורה להתבצע בשטח החקלאי המבודד. מקום הרצח, מרץ/אדריאן הרבשטיין

שבוע לאחר שהשניים תכננו את התקיפה, הודיע חסן למנוח כי יש אור ירוק לביצוע עסקת הנשק. כך, גרם חסן לשביון לנסוע אתו בלילה של 15 במרץ לאזור קריית אתא כדי לבצע את העסקה. בדרכם למקום, הצטייד המנוח בסכום של 13 אלף שקל לצורך רכישת הנשק.

בסביבות השעה 02:00 בלילה נפגשו עם שלום גדייב, בן 24 מרמת גן, וקטין נוסף, ברחוב העצמאות בעיר. בהמשך נהג שביון, בהכוונת הקטין שנסע עמו, אל שטח חקלאי ומבודד בקיבוץ אושה, שם היתה אמורה להתבצע כביכול העסקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
חשד לרצח גבר סמוך לקיבוץ אושה. מרץ 2016. אדריאן הרבשטיין
זירת מציאת הגופה, מרץ/אדריאן הרבשטיין

בהגיעם לשטח המבודד, ירדו הארבע מן הרכב ונקבע כי המנוח יקבל את הנשק. בשלב זה, מתוך כוונה לגרום למותו, תקפו שלושה מהנאשמים במקביל את המנוח במכות חזקות ואגרופים עד שנפל אל הארץ. בעוד שביון מוטל על הקרקע, תקף אותו אחד הקטינים בחוזקה בראש עד שזה התעלף. לאחר מכן הם דקרו אותו שתי דקירות בצווארו וגרמו למותו, גנבו את כספו ואת המכשירים הסלולריים שלהם.

כתב האישום מייחס לחסן ולגדייב עבירת רצח, כמו גם לאחד הקטינים. גרבואיס, בן 25 מקריית אתא, מואשם בהריגה, ושרון שלווה פוטשניק, בן 19 מקריית אתא, וקטין נוסף, נאשמים בסיוע לאחר מעשה לעבירת רצח. כמו כן, הם נאשמים בקשירת קשר לפשע, חטיפה לשם חבלה חמורה, שוד, שיבוש מהלכי משפט, השמדת ראיות והצתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully