וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הייתה אדישה לאפשרות שאמה תמות": אישום נגד הבת החשודה ברצח

26.5.2016 / 10:37

כתב אישום נגד תושבת ת"א בת ה-47 בגין רצח אמה בדירתה בחודש שעבר. לטענת הפרקליטות, בין השתיים התעורר ויכוח שבמהלכו גררה הבת את אמה מחוסרת הכרה למקלחון, הותירה אותה במים וברחה מהחלון

צילום: ניב אהרונסון

(הבת הודתה ושחזרה: "רצחתי את אימא וקפצתי מהחלון")

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה הבוקר (חמישי) כתב אישום לבית המשפט המחוזי בעיר נגד תושבת תל אביב בת 47 בגין רצח אמה בת ה-67 בערב החג השני של פסח. על פי כתב האישום, בין השתיים התעורר ויכוח אלים ב-28 באפריל, אז תקפה הנאשמת את אמה, דרשה ממנה להיות בשקט, נעלה את הדלת ולא אפשרה למנוחה לצאת ממנה. עוד עולה כי הנאשמת משכה את אמה לחדר המקלחת בדירה, שם התמוטטה האם דיממה מפיה והושכבה על ידי בתה במקלחון. הבת פתחה את ברז המים, עזבה את אמה בעודה חסרת הכרה והותירה אותה טבולה במים.

מכתב האישום עולה כי לאחר המעשים, ברחה הבת דרך חלון הדירה לגג צמוד וביקשה משכנים להיכנס לדירתם. בשל סירובם, היא נותרה על הגג ולאחר מכן לא פתחה את דלת דירתה לכוחות המשטרה שהגיעו למקום. "הנאשמת חששה שאם תפתח להם את הדלת, הדבר יביא לאשפוזה במחלקה לבריאות הנפש. גם לאחר שכוחות משטרה והצלה פרצו את דלת הדירה והחלו לבצע פעולות החייאה במנוחה, הנאשמת איימה לזרוק כוס זכוכית על שוטרים ואנשי הצלה שהיו במקום", נטען.

לקריאה נוספת בנושא:
לפני תוצאות נתיחת הגופה: הצהרת תובע נגד הבת החשודה ברצח אמה
שכני הבת שחנקה את אמה למוות: "היה ברור שמשהו כזה יקרה"
הבת הודתה ושחזרה: "חנקתי את אימא במקלחת - וקפצתי מהחלון"

הדירה ברחוב הרצל בתל אביב שבה על פי החשד הרגה בת 47 את אמה בת ה-67. 29 באפריל 2016.. ניב אהרונסון
הבניין שבו התרחש האירוע ברחוב הרצל בתל אביב/ניב אהרונסון

האם, שסבלה מבעיות בריאות רבות שהיו ידועות לבתה, הובהלה לבית החולים ושם נקבע מותה. על פי כתב האישום, הנאשמת ביצעה את המעשים תוך שהיא "שוות נפש לאפשרות גרימת מותה של המנוחה", ובכך, גרמה במכוון למוות של אמה.

אתמול פורסם בוואלה! NEWS כי המשטרה הגישה הצהרת תובע נגד הבת על אף שטרם התקבלו תוצאות נתיחת גופת האם, ועל כן לפי שעה לא נקבעה באופן מוחלט סיבת המוות שלה. סיבה נוספת לחריגות כתב האישום היא בסעיף האישום – רצח שעניינו גרימת מותו של הורה – שבו אין צורך להוכיח כוונה תחילה להמית. העונש על עבירה זו זהה לעונש הקבוע על רצח – מאסר עולם.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully