וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשד לרצח בראשל"צ: האישה התלוננה השבוע שבן זוגה לשעבר איים על חייה

האישה שנמצאה ירויה לצד בן זוגה דיווחה למשטרה שחברה הקודם איים עליה. היא נשלחה למעון לנשים מוכות ועזבה אותו מרצונה למרות בקשות המשטרה ומחלקת הרווחה. המשטרה ניסתה לעצור את בן זוגה לשעבר, אך הוא התחמק

עורך: לירן מוסלי, עורכת משנה: סיגל סיריוס, תחקיר: אסתי סדקה ועומר שליט, הפקה: תום רוכלין, עריכת וידאו: ניר חן, צילום: מאצ'י הוף

בת ה-30 שנמצאה היום (רביעי) ירויה לצד בן זוגה בדירתה בראשון לציון הגישה לפני שלושה ימים תלונה על כך שבן זוגה לשעבר איים לרצוח אותה. בעקבות זאת היא נשלחה למעון לנשים מוכות, אך עזבה אותו היום מרצונה. היא זומנה הבוקר לתחנת המשטרה בניסיון לשכנעה לשוב למעון, אך היא לא הגיעה. המשטרה מנהלת מצוד אחרי בן זוגה, בחשד שרצח את השניים, אחרי שלא הצליחה לתפוס אותו בימים שקדמו לאירוע.

לפי המשטרה, ביום ראשון הגיעה האישה לתחנת המשטרה בעיר ודיווחה כי בן זוגה לשעבר, עבריין מוכר למשטרה מתחום עבירות הרכוש, מאיים עליה ועוקב אחריה. הקצין התורן הודיע לה שנשקפת לה סכנה גדולה ואנשי הרווחה של העירייה הוזעקו ולקחו תחת חסותם את שני ילדיה, בני שש ושלוש. המשטרה הבהירה לאישה כי היא צריכה לעבור למעון לנשים מוכת והיא הובאה לשם על ידי ניידת.

עוד בוואלה! NEWS
קיצור הדרך לעונש מוות למחבלים וזכות הצבעה בחו"ל: עיקרי ההסכם
שלושה פלסטינים חשודים באונס נכה בת 20 ממניע לאומני

זירת המקום בו גבר ואישה נמצאו ירויים בדירה, ראשון לציון. 25 במאי 2016. מגד גוזני
צוותי זיהוי פלילי בזירה בראשון לציון, היום/מגד גוזני

ואולם, יום למחרת היא הכניסה טלפון נייד למעון בניגוד לנהלים והודיעה כי היא עוזבת מתוך געגוע לילדיה. עם יציאתה מהמקלט, המעון דיווח על כך לתחנת המשטרה בראשון לציון. קצין משטרה יצר עמה קשר וביקש ממנה לשקול בשנית את החלטתה בשל הסכנה שלה היא נתונה, אך היא סירבה. היא תודרכה כיצד לשמור על ערנות ונדרשה לדווח על כל דבר חשוד שבו היא נתקלת, בפרט אם היא חשה שהיא תחת מעקב או שנשלחו לה מסרונים מאיימים.

במקביל, צוות בלשים ארב לבן זוגה כבר בלילה שבין ראשון לשני מחוץ לביתו ומחוץ ליעד נוסף שבו הוא צפוי היה לשהות. כמה שעות לאחר מכן, בשעות הבוקר, הוצא נגדו צו מעצר וצו האזנה לטלפונים שלו ולאיכונם. הדיווח על כך שהוא דרוש למעצר הועבר לכל התחנות בארץ אך המשטרה לא הצליחה לתפוס אותו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
זירת המקום בו גבר ואישה נמצאו ירויים בדירה, ראשון לציון. 25 במאי 2016. מגד גוזני
זירת הרצח בראשון לציון, היום/מגד גוזני

בני משפחתו של ההרוג, אב לארבעה וגרוש, סיפרו כי הוא הכיר את הנרצחת לפני כמה שבועות. הוא לא יצר איתם קשר משעות הבוקר וכשהגיעו לבית החברה הבחינו בניידות המשטרה. הגבר היה בעל חברת ניקיון הפועלת בעיר, ואילו לאישה שני ילדים מנישואים קודמים.

מוטי עג'מי, מנהל מחלקת הרווחה בעיר, סיפר לוואלה! NEWSעל המקרה. "ביום ראשון היא התלוננה במשטרה על ניסיון לרצח של אותו חבר ישן שאותו היא עזבה. בשיתוף בין מחלקת הרווחה והמשטרה היא נשלחה למקלט לנשים מוכות והיא הודיעה לעובדת הרווחה שהיא חזרה על דעת עצמה".

לדבריו, "עובדת הרווחה הפצירה בה שתחזור כי יש חשש לחייה. היא אמרה שמשום שלא מתירים לה לדבר בטלפון היא עזבה את המקום. היא לא רצתה להיות מנותקת, אלא בקשר עם ילדיה ובן זוגה. היא אמרה שהיא נמצאת אצל אימא שלה עם החבר שלה, אך נראה שהיא לא אמרה את האמת. ככל הנראה הוא עקב אחריהם".

(עדכון ראשון: 17:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully