וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח כפול: בני זוג כבני 30 נמצאו ירויים בבית בראשון לציון

25.5.2016 / 16:21

אמה של האישה מצאה את השניים, הורים לילדים, בביתה ברחוב פיק"א בעיר. צוותי מד"א קבעו את מותם. המשטרה מנהלת מצוד אחרי בן זוגה לשעבר של האישה, שהתלוננה עליו בעבר על אלימות

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: שניר דבוש

חשד לרצח כפול: שני בני זוג כבני 30 נמצאו היום (רביעי) ירויים וללא רוח חיים בבית ברחוב פיק"א בראשון לציון. השניים, הורים לילדים, נמצאו בידי אמה של האישה, שהגיעה לבית ומצאה את השניים. כוחות גדולים של המשטרה הגיעו למקום ופתחו בחקירה.

בשל התנוחה שבה נמצאו הגופות, הכיוון העיקרי בחקירת המשטרה נכון לרגע זה הוא של רצח כפול. המשטרה מחפשת אחרי החבר הקודם של האישה, שהתלוננה בעבר על אלימות מצדו. לאחר שנפרדה ממנו לפני כמה חודשים, הוא המשיך לאיים עליה. השניים, בני זוג שאינם נשואים, נורו בדירה שבקומה העשירית. הגבר היה בעל חברת ניקיון הפועלת בעיר, ואילו לאישה שני ילדים מנישואים קודמים.

עוד בוואלה! NEWS:
שלושה פלסטינים חשודים באונס נכה בת 20 ממניע לאומני
נקניקיות לצד אקסטזי: כך נלחמים השוטרים הסמויים במפיצי הסמים בתל אביב
ילד בן שש נפצע באורח קשה לאחר שנפל מגובה שתי קומות ברמת גן

הזירה בה גבר ואישה נמצאו ירויים בדירה, ראשון לציון. 25 במאי 2016. מגד גוזני
זירת האירוע, היום/מגד גוזני

צוות מד"א שהגיע למקום זמן קצר לאחר קבלת הדיווח על מציאתם של בני הזוג קבע את מותם של השניים. פרמדיק מד"א אופיר שיש שהגיע למקום סיפר: "בתוך הדירה ראינו גבר ואישה כבני 30 מחוסרי הכרה, ללא דופק וללא נשימה. הם היו ללא רוח חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".

שכנה של בני הזוג סיפרה: "הייתי במטבח ושמעתי מספר גדול של יריות. מיד יצאתי למרפסת ואחרי דקה או שתיים הגיעו השוטרים".

דודו של הגבר שנמצא מת הגיע לבית ואמר כי אינו מבין מה אחיינו עשה שם. "אני לא מבין מה הוא עשה פה, למה הוא הגיע לפה. יש לו שלושה ילדים. הוא איתה רק שבועיים. אני לא יודע מי עשה את זה ומי רצה לרצוח אותו", אמר בבכי.

(עדכון ראשון: 14:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully