וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטון חדש של טראמפ: נשים שטענו כי ביל קלינטון תקף אותן מינית

24.5.2016 / 12:17

במסגרת הקו האסטרטגי של המועמד הרפובליקני המסתמן נגד הזוג קלינטון, הוא פרסם סרטון ששואל: "האם הילרי באמת מגנה על נשים?". בווידאו נראה הנשיא לשעבר מעשן סיגר על רקע קולות עדויותיהן

צילום: עמוד הפייסבוק של דונלד טראמפ, עריכה: יאיר דניאל

דונלד טראמפ ממשיך לתקוף את הילרי קלינטון בנקודה הכי רגישה שלה, התנהלותו המינית של בעלה, הנשיא לשעבר ביל קלינטון. המועמד המסתמן לייצוג המפלגה הרפובליקנית בבחירות לנשיאות פרסם הלילה (שלישי) סרטון ברשתות החברתיות, תחת הכותרת "האם הילרי באמת מגנה על נשים?". בסרטון נשמעים הקלטות של קייטלין ווילי וחואניטה ברודריק, שתי נשים שטענו בעבר כי קלינטון תקף אותן מינית.

ווילי, שבשנת 1993 טענה כי קלינטון שלח ידיים אל איבריה המוצנעים בעת שהייתה מתנדבת בבית הלבן, נשמעת אומרת בסרטון: "לא מגיע לאף אישה שיתייחסו אליה ככה, זו הייתה תקיפה". ווילי הודיעה בתחילת השנה כי תשמש דוברת של ארגון שמטרתו למנוע את בחירתה של קלינטון לנשיאה.

האישה השנייה, חואניטה ברודריק, טענה בשנת 1999 כי קלינטון אנס אותה פעמיים בעת שכיהן כתובע הכללי של ארקנסו. בסרטון נשמע קטע קצרצר שבו היא מתארת את התקיפה המינית לכאורה שעברה בידי הנשיא ה-42 של ארצות הברית.

לקריאה נוספת:
טראמפ: "אני התייחסתי באופן נורא לנשים? ביל קלינטון אנס"
טראמפ הבטיח: אאפשר לשאת נשק בבתי ספר בארה"ב אם אבחר
קלינטון תוקפת את טראמפ על רקע התרסקות המטוס: "מעודד טרור"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הנה זה קורה שוב?" ביל והילר קלינטון/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברודריק, שמזוהה כתומכת של טראמפ, מקפידה לצייץ עבורו הודעות תמיכה בטוויטר, ולבקר את התנהלות הזוג קלינטון. בשבוע שעבר, לאחר פרסום כתבת התחקיר ב"ניו יורק טיימס" על יחסו הבעייתי לכאורה של טראמפ למספר נשים, צייצה ברודריק, "ה'ניו יורק טיימס' צריך להקדיש זמן דומה כדי לבדוק איך הילרי קלינטון איפשרה לבעלה ביל לתקוף מינית נשים".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

מאז הוכרז כמועמד הרפובליקני המסתמן, לאחר הניצחון באינדיאנה בתחילת החודש, הסיר טראמפ את הכפפות ועבר לתקוף חזיתית את בני הזוג קלינטון, בסוגיה המביכה והקשה ביותר עבורם. בשבוע שעבר אמר בריאיון שנערך לו ברשת פוקס כי הנשיא לשעבר אנס את אחת הנשים שהתלוננו נגדו בשנות ה-90. זאת, על אף שהדבר לא הוכח מעולם.

עד כה, מקפידים בני הזוג קלינטון להתחמק מהתייחסות ישירה לקו האסטרטגי של טראמפ, ומשתדלים להימנע ככל האפשר מלדון שוב ביחסו של קלינטון לנשים, ברומנים שניהל מחוץ לנישואים ובטענות על תקיפות מיניות, שכמעט והביאו להדחתו מהנשיאות.

לטראמפ יש עניין להמשיך ולהעלות את העניין לסדר היום, בעיקר בשל העובדה שמיליוני מצביעים מיועדים בבחירות 2016 היו צעירים מאוד בזמן ההתרחשויות הללו, ואינם מודעים למכלול הפרטים, אבל גם כיוון שהמתקפה הזו עוזרת לו במידה רבה לנטרל את טענותיה של קלינטון כי הוא בעצמו סקסיסט ונוהג בחוסר כבוד כלפי נשים. בהתחשב בעובדה שנותרו עוד חמישה וחצי חודשים עד הבחירות, סביר מאוד להניח שזהו רק ה"חימום" של המועמד הרפובליקני המיועד, שבוודאי לא מתכוון להרפות מהסוגיה הזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully