וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושבי עיירה טוענים שחייזר נפל מחללית והסתובב באזור. ויש גם ציור שלו

26.5.2016 / 9:35

תושבי עיירה קטנה בארגנטינה טוענים כי חייזר ביקר במקום אולם נבהל מהמקומיים וברח חזרה לחללית. הם אפילו ציירו דיוקן מחייך של היצור השמיימי אולם באופן לא מפתיע לא נמצאו כל ראיות לביקור המסתורי

NOTOVISION

תושבי עיירה קטנה בארגנטינה טוענים כי חייזר נפל מחללית והתהלך במקום, עד שהבחין במקומיים ונסוג חזרה לכלי הטיס שלו. סטודנטים שזיהו את החייזר ציירו דיוקן שלו, בו הוא לובש מכנסיים ועל פניו מרוח חיוך גדול. כן. זה נשמע אמין...

אחת מעדות הראיה אמרה לתקשורת המקומית: "משהו ירד למטה עם אור ונתקל בעץ. הוא ניסה להיכנס לבית ולא הצליח". אישה אחרת הוסיפה: "נשמע קול חזק מאד וכל האותות כבו כך שלא היתה אפשרות להקליט את זה. לפתע משהו נפל ונעלם, אין לי מושג מה זה יכול להיות". אישה אחרת תיארה זוג עיניים מוזרות שמציצות עליה מהעץ.

חייזר נפל מחללית בארגנטינה?. צילום מסך
כך תיארו המקומיים את החייזר המסתורי. חמוד, לא?/צילום מסך

אישה נוספת דיווחה: "זה היה קטן וצמיגי. הוא מתח את הידיים שלו וטיפס על העץ, ברגע הזה באו שאר השכנים, אבל הם לא הצליחו למצוא שום דבר".

לפי בלוג העוסק בעדויות על עב"מים: "מפגש עם חייזר הוא מאד יוצא דופן ולא קורה לעיתים תכופות מלבד באיזורים מבודדים. הפעם הקודמת התרחשה בבית ספר באפריקה. בשביל שחייזרים יסכנו את עצמם ויסתובבו בעיירה צריכה להיות סיבה טובה וכנראה קרה שם משהו".

עוד באותו נושא

האם העצם המסתורי סמוך לחופי אנטרקטיקה הוא חללית חייזרים?

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully