וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאבטח ביקש מהאישה לא לעשן והיא תקפה אותו עם השדיים שלה

26.5.2016 / 11:04

אין חוקים במלחמה ובאהבה: אישה שהתעצבנה לאחר שהתבקשה שלא לעשן בחנות, החליטה להשתמש בנשק לא שגרתי כנגד איש האבטחה. היא פשטה את חולצתה והתגרתה בו כדי שלא יוכל לתפוס אותה. נחשו מי ניצח

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

יוטיוב

לזה המאבטח התמים בחנות בקזחסטן לא ציפה - אישה שהתבקשה להפסיק לעשן בחנות החליטה לחשוף את שדיה כדי למנוע ממנו לגעת בה ולגרור אותה החוצה. מצלמות אבטחה תיעדו את האישה מסירה את חולצתה וזורקת אותה על המאבטח לאחר שהתבקשה לעשן בחוץ.

התקרית המוזרה, שהתרחשה בשבוע שעבר, התחילה כשהאישה נכנסה למקום עם סיגריה בוערת. איש האבטחה עדכן אותה שהעישון במקום אסור ובתגובה האישה החלה להכות אותו, למרות שגודלו כפול משלה. המאבטח ההמום החליט להרים את האישה העצבנית ולסחוב אותה אל מחוץ לחנות.

אישה ערומה תוקפת מאבטח. צילום מסך
הנשק האולטימטיבי./צילום מסך

הסאגה לא נגמרה שם. האישה חזרה כעבור חמש דקות עם כוס מים ושפכה אותה על המאבטח. בשלב הזה היא הכריזה בפניו: "עכשיו תנסה להניח את הידיים שלך עלי, אני אגרור אותך לבית משפט אם תעשה זאת" - ואז פשטה את חולצתה וזרקה אותה עליו, תוך שהיא חושפת את שדייה.

איש האבטחה, שנראה מבולבל משרשרת האירועים המפתיעה, הרים את החולצה וניסה לכסות את האישה ולהדוף אותה ליציאה. בשלב הזה הסתיים הסרטון ולכן לא ניתן לדעת כיצד הסתיימה התקרית.

עוד באותו נושא

דוגמנית עירום התעלפה בשידור חי במהלך בדיקת סרטן השד

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully