וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבוכה למשטרה: רשלנות מקצועית גרמה לשחרור חשוד בסחר באקסטזי

23.5.2016 / 0:57

בביתו של החשוד, בעלים של קייטרינג שמספק מזון לבכירי המשק, נתפסה כמות גדולה גם של קוקאין ומריחואנה, לצד כ-50 כדורים של אקסטזי, שהוא נחשד גם במכירתם. אלא שמאז הארכת המעצר הקודמת המשטרה לא פעלה לקדם את החקירה, והשופטת תקפה את המשטרה - ושיחררה את החשוד

בעלים של חברת קייטרינג שמספקת מזון לאירועים יוקרתיים, ועל לקוחותיה נמנים בכירים במשק, נעצר עם 49 כדורי אקסטזי וכן כמות של קוקאין ומריאחונה. אתמול (ראשון) הוא שוחרר ממעצר בבית משפט השלום בתל אביב, בהוראת השופטת רונית פוזננסקי-כץ, לאחר שהמשטרה כשלה בימים האחרונים בהבאת חוות דעת של מעבדות לזיהוי פלילי במטה הארצי, שיאשרו כי החומר שנתפס הוא אכן סם מסוכן.

תחילת הפרשה בשבוע שעבר, אז הגיע מידע לאנשי המודיעין במשטרת לב תל אביב, כי בביתו של החשוד מאוחסנים כמויות גדולות של סמים, ולפי החשד הוא אף סיפק סמים לאחרים. בעקבות כך, פשטו בחמישי שעבר בלשים על הדירה של החשוד ובמקום מסתור מצאו כמות גדולה של כדורים החשודים כאקסטזי, וכן חומרים החשודים כקוקאין ומריחואנה. הוא נעצר, ושמר על זכות השתיקה.

ביום שישי מעצרו הוארך עד אתמול, והמשטרה נדרשה בפרק הזמן הזה לבצע פעולות חקירה ובכלל זא להעביר את כמות הסמים הגדולה למעבדות הזיהוי הפלילי במטה הארצי. אלא שהבוקר, חוקרי המשטרה הגיעו לבקשת הארכת המעצר ושמעו את סנגורו של החשוד, עורך הדין שרון נהרי, טוען כי המשטרה לא קידמה כלל את החקירה ולא התחדש דבר מאז הארכת המעצר הראשונה, ולכן יש לשחרר את החשוד. השופטת פוזננסקי-כץ קיבלה את עמדת הסנגור ומתחה ביקורת על התנהלות המשטרה: "עיון בתיק החקירה מלמד על כך שלא חלה התקדמות של ממש, ומלבד העברת הסם לבדיקת מעבדה לא נוספו ראיות נוספות בתיק, בוודאי לא כאלה שמחזקות או מבססות חשד סביר". בצעד חריג, למרות כמות הסם הגדולה שנתפסה, השופטת הורתה לשחרר את החשוד.

(עדכון ראשון: 20:07)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully