וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר חמאס: "אם ליברמן גבר, שיתקרב לרצועת עזה"

אמיר בוחבוט ואילן זלאיט

20.5.2016 / 16:58

מחמוד א-זהאר התייחס לאיומיו של שר הביטחון המיועד, לפיהם יורה על חיסול הניה אם לא יחזיר את גופות חיילי צה"ל, וטען כי מדובר ב"שיווק תקשורתי". בעצרת שנערכה ברצועה שרפו המפגינים תמונות של ליברמן ושל נתניהו

צילום: באדיבות TOP TV, עריכה: אוהד פיטר

בכיר חמאס מחמוד א-זהאר התייחס היום (שישי) לדבריו של שר הביטחון המיועד אביגדור ליברמן בריאיון לרועי כץ באירוע שבתרבות בבאר שבע, לפיהם אם לא יוחזרו גופות החיילים הוא יורה על חיסול אסמאעיל הניה, ואמר כי הם נועדו לצורכי "שיווק תקשורתי ומפלגתי". "אם ליברמן גבר, שיתקרב לאזור", אמר א-זהאר בהצהרה לעיתונות. "אם עזה תרצה לצוד אותו, כך יהיה". א-זהאר קרא לליברמן לעיין בדוח המבקר הנוגע למבצע "צוק איתן", שהתנהל בזמן שיעלון היה בתפקיד, "התוהה לגבי הסיבה שבגינה נשלחו חיילים לרצועה רק כדי שייהרגו".

מוקדם יותר התייחס לדברים בכיר חמאס פתחי חמאד ואמר: "אנחנו לא מפחדים מהאיומים ששיגר אביגדור ליברמן לעבר מנהיגינו הפוליטיים. חמאד, שאמר את הדברים בעצרת של הארגון ברצועה, הוסיף כי "התרגלנו כבר שבעקבות כל מלחמה מתפטרים שרי הביטחון ועוזבים את החיים הפוליטיים". בעצרת שרפו המפגינים תמונות של ליברמן ושל נתניהו.

בחודש שעבר הכריז ליברמן כי אם יתמנה לתפקיד שר הביטחון, יורה על חיסול בכיר הארגון איסמאעיל הניה בתוך 48 שעות אם חמאס לא יחזיר את גופותיהם של חיילי צה"ל המוחזקים בידיו.

(עדכון ראשון: 14:52)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמונותיהם של ליברמן ונתניהו עולות באש בעצרת ברצועה, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully