וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל מעוז, שרצח את הוריו, בבית המשפט: "אני מתחרט ומתנצל"

18.5.2016 / 13:06

האדם שרצח באכזריות את שני הוריו בעקבות חובות ההימורים שצבר ערער על העונש הכבד שהוטל עליו - שני מאסרי עולם. זאת, על אף ששלושה שופטים הרשיעו אותו פה אחד. היום, בבית המשפט, התנצל שניסה להפליל את אחיו: "אחי חף מפשע, מצטער על הסבל שגרמתי לו"

עריכה: יאיר דניאל

בית המשפט העליון דן היום (רביעי) בערעורו של דניאל מעוז, שרצח את הוריו נורית ונוח באוגוסט 2011. מעוז התנצל בבית המשפט, והבהיר כי הוא הרוצח ולא אחיו – שאותו האשים בעבר. "אני מבקש להביע חרטה על המעשה שלי. אני מתנצל בפני המשטרה והפרקליטות על בזבוז זמנם, רוצה להצהיר שאחי חף מפשע ואני מתנצל על הסבל והצער שגרמתי לו. אני מתנצל גם בפני עורכי דיני", אמר.

מעוז הוסיף: "אני אוהב את משפחתי ובפרט את אחיי שיושבים כאן, ואעשה הכול כדי להשיב על כל שאלה שתעלה אצלם אי פעם. אני מבקש את רחמיו של בית המשפט. אנא שופטים נכבדים, הסתפקו בשני מאסרי העולם". ביולי 2013 הרשיע בית המשפט המחוזי בירושלים את מעוז וגזר עליו שני מאסרי עולם מצטברים, שבהם לא יישא במקביל. כעת מקווה מעוז שתהיה ביניהם חפיפה, וכי השופטים יוותרו על חמש השנים הנוספות שהוטלו עליו בגין השמדת ראיות.

עוד בנושא:
חמש שנים אחרי רצח הזוג מעוז: בנם דורש את ניקוי שמו
ניר מעוז על אחיו: "עדיין חוששים מהרוצח השפל"
2 מאסרי עולם מצטברים לדניאל מעוז בגין רצח הוריו

דניאל מעוז, ערעור על גזר דינו בבית המשפט העליון. 18 במאי 2016. נועם מושקוביץ
מעוז בבית המשפט העליון, היום/נועם מושקוביץ

הרכב של שלושה שופטים בראשות נשיא בית הדין השופט יעקב סגל הרשיע אותו פה אחד ברצח הכפול וביתר הסעיפים שבהם הואשם, בין היתר השמדת ראיות. על מעוז נגזרו שני מאסרי עולם מצטברים. בהתייחסם לעונש כתבו השופטים: "מעוז הוא לא פחות מרוצח בדם קר שלא בחל בשום אמצעים להגשמת תכניתו הזדונית. מדובר במעשי רצח שטניים מתוכננים מראש, ובנסיבות אלו אין שום הצדקה בפסיעה אחת לקראת הנאשם".

עוד נכתב בהחלטת השופטים כי הרצח נעשה לאחר "תכנון מדוקדק וקר רוח על מנת לרשת את הוריו. המנוחים נמצאו מוטלים על רצפת הסלון בבית שבו חיו שנים רבות ומאושרות עם ארבעת ילדיהם, כשגופותיהם נקובות, שותתות דם, ובידיהם פצעי הגנה רבים, אות למאבקם העיקש – עד נשימתם האחרונה – במי שקם לרוצחם".

"לאחר ששלף את הסכין מגופת אביו החל לתכנן בצורה מדוקדקת ומצמררת את השמדת הראיות אשר חשש שיכולות לקשור אותו לזירה. קבענו כי קיים למעלה מספק סביר שמעוז תכנן לפגוע בהוריו על רקע חובות ההימורים שצבר ואשר היו עתידים לתפוח", ציינו השופטים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
תמר מעוז פלמון וניר מעוז, אחיו של דניאל מעוז בדיון על ערעור גזר הדין. בית משפט העליון. 18 במאי 2016. נועם מושקוביץ
ניר מעוז, אחיו התאום של דניאל, ותמר מעוז פלמון, אחותם, היום בבית המשפט/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully