וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזב את הכלה אחרי חתונתם - כי התכתבה עם חבריה במקום לשכב איתו

22.5.2016 / 7:00

גבר סעודי החליט להתגרש מאשתו שעות ספורות אחרי חתונתם - כי זו העדיפה לסמס לחבריה במקום לשכב עמו. "הוא שאל אותה אם חבריה חשובים לה יותר ממנו, והיא ענתה שכן"

צילום מסך

בסרטון: כלה מסמסמת בזמן החופה

כולנו יודעים שהשנה הראשונה של הנישואים היא הקשה ביותר לכל זוג - אולם מתברר שיש מי שלא הצליח להחזיק מעמד אפילו שעתיים: בעל טרי מערב הסעודית החליט להתגרש מאשתו שעות ספורות אחרי שנישא לה - וזאת כי היא העדיפה לסמס לחבריה במקום לבלות איתו את ליל הכלולות שלהם.

הבעל, שציפה בכיליון עיניים לרגע אינטימי עם אשתו הטריה, לא האמין למראה עיניו כשהיא דחתה אותו לטובת חבריה. כשחזרו למלון מטקס החתונה שהתקיים בעיר ג'דה, הוא ניסה להתייחד עם אשתו אך זו התרגזה עליו כשביקש ממנה להניח את הנייד בצד ולהשיב מאוחר יותר לחבריה שסימסו לה איחולים ליום המאושר. "החתן רצה קצת אינטימיות עם כלתו והופתע כשהתעלמה ממנו, לא הגיבה לדבריו ולניסיונות שלו", סיפר קרוב משפחה ל- Al Watan הסעודי, "כששאל אותה אם חבריה חשובים לה יותר ממנו, היא ענתה שכן".

כלה מסמסת. צילום מסך
הבעל החליט להתגרש כי אשתו סימסה לחבריה בליל הכלולות שלהם/צילום מסך

הויכוח בין השניים התלהט והחתן יצא בסערה מהמלון, רגע אחרי שהודיע לאשתו שהוא רוצה להתגרש. לפי Al Watan, בית המשפט הפנה את התיק לוועדת הפיוס, אולם הבעל סירב לסלוח לאשתו והתעקש על גירושים. אחמד אל מאבי, מומחה משפטי סעודי, סיפר ש-50 אחוזים מהזוגות המתגרשים במדינה הם זוגות טריים, "אי הבנות, הבדלי השקפה והגישה הקלה לנישואים ללא הערכה עמוקה של האחריות אותה היא נושאת הם בין הגורמים העיקריים לגירושין בקרב צעירים", הוא סיפר, "נישואים נדונו מראש לכישלון כשאין אמון או יסודות חזקים תחתם".

עוד באותו נושא

הבעל חשב שאשתו בגדה בו - ונקט בצעד דרסטי

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully