וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מי שעובר - הוא צולל ותוקף": העורב שמטיל אימה על הסטודנטים באריאל

17.5.2016 / 9:20

סטודנטים מדווחים כי ציפור אלימה תקפה לפחות 15 מהם וגרמה להם לפציעות. "ניסיתי להדוף אותו, אבל הוא לא ברח וניסה לתקוף שוב", תיאר סטודנט מפגש עם העורב האימתני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העורב התוקף על עץ במתחם האוניברסיטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"העורב התנפל עלי וניסיתי להדוף אותו, אבל הוא שוב התנפל" - זוהי לא שורה מסרט האימה "הציפורים" של הבמאי אלפרד היצ'קוק, אלא תיאור של ד', סטודנט להנדסת חשמל באוניברסיטת אריאל, שהותקף ביום חמישי על ידי עורב שאורב בשבועות האחרונים לדיירי המעונות.

על פי הסטודנטים, העורב המדובר תקף כבר כ-15 מהם, אך הנהלת האוניברסיטה עדיין אינה פועלת בעניין. ד' סיפר כי "שמעתי לפני בערך שבועיים שסטודנטים הותקפו על ידי עורב אבל לא התייחסתי, כל עוד זה לא מגיע אליך אז אתה מתעלם".

לדבריו, "אני מכיר חמישה אנשים שהותקפו אבל מדברים על בערך 15 מקרים. ביום חמישי הלכתי בקראוונים והעורב נתן לי שריטה בראש, התחלתי להדוף אותו אחרי שהביא לי מכה. הוא לא ברח וניסה עוד פעם, אז כיסיתי את עצמי בז'קט ואז הוא הלך".

לקריאה נוספת:
התיק עלול להיסגר: מנדלבליט הורה להקפיא משפט רצח עקב היעלמות עד
"פגיעה בתעשיות הביטחוניות": הצעד האמריקני שמקשה על הסכם הסיוע
משרד הרווחה יגדיל את תקציב הסיוע לקהילת הלהט"ב ל-8 מיליון שקל

סטודנט באוניברסיטת אריאל הותקף ונפצע על ידי עורב. מאי 2016. באדיבות המצולמים
"הוא התנפל עליי ולא ברח". השריטה בראשו של הסטודנט ד'/באדיבות המצולמים

התקיפות החלו במתחם הקראוונים של המעונות המכונה "400", ומשם עבר העורב לתקוף גם ב"200". במעונות מספרים כי העורב תוקף סטודנטים גברים בלבד. "לפי מה ששמעתי הוא תקף רק גברים, לא שמעתי שהוא תקף סטודנטיות", מספר אחד מדיירי המעונות. "מתברר שעורבים הם נקמנים ואם תעשה להם משהו הם יתנכלו אליך. כלומר, אם מישהו הזיז את הגור שלו הוא ינקום. אז או שהעורב שלנו סתם משוגע או שמישהו כאן עשה לו משהו והוא לא מזהה אותו, רק יודע שזה גבר".

למרות הסטטיסטיקה, גם הסטודנטיות במעונות חוששות. אחת מהן תיארה בקבוצת פייסבוק של הסטודנטים כי "ראיתי אותו תוקף גם בדשא שצמוד ל-52. יושב שם על הגג של 52 ומי שעובר הוא צולל לעברו. כמעט קיצץ חתול שעבר שם".

ד' וסטודנטים נוספים התלוננו להנהלת האוניברסיטה, שרק בימים האחרונים הזמינה לוכד עופות. "אין יותר מדי עם מי לדבר", אומר ד', "אנשים התלוננו והקב"ט אמר שזה בטיפול".

הסטודנטים המיואשים החלו לחשוב על רעיונות יצירתיים כדי להפחיד את העורב, ואף תלו בובה של עורב על כבלי החשמל במקום. "באוניברסיטת אריאל ל-90% מהסטודנטים יש נשק, שמישהו כבר ישים לזה סוף ויחורר אותו", הציעה סטודנטית אחרת.

מאוניברסיטת אריאל נמסר בתגובה: "הוזמן לוכד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully