וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחורה מבית טוב: בתו הצעירה של ארדואן כבר לא מחפשת חתן

ראשי מדינות, מפקדי הצבא ובכירים רבים היו בין 6,000 האורחים שהגיעו ללוות את סומיה בטקס המפואר, שבו נישאה לבחיר ליבה, יצרן מל"טים מכובד. ראש הממשלה דאווטאולו, שיחסיו עם אביה עלו על שרטון, היה אחד מהעדים. צפו

עריכה: מתן חדד

בת הזקונים של נשיא טורקיה רג'פ טייפ ארדואן, סומיה, התחתנה שלשום (שבת) בטקס מפואר במיוחד ותחת אבטחה כבדה עם בחיר לבה, יצרן הנשק סלצ'וק באירקטר. כ-6,000 אורחים הגיעו לחגיגה בקוג'וקצ'קמצ'ה שבמערב איסטנבול, שאליו הגיעה סומיה במכונית פאר של BMW, לבושה בשמלה לבנה חגיגית וכיסוי ראש.

ראש הממשלה אחמט דאווטאולו, שצפוי להיות מודח בקרוב מתפקידו בשל חילוקי דעות עם הנשיא, לא רק שהיה נוכח בטקס והפריך את השמועות על קרע בין שני המנהיגים, אלא אף שימש עד בטקס הנישואים, יחד עם רמטכ"ל צבא טורקיה הולוסי אקר והנשיא לשעבר עבדוללה גול. גם מנהיגים זרים הצטרפו לחגיגות. ראש הממשלה של פקיסטן נוואז שריף, נשיא בוסניה בקיר איזטבגוביץ', ראש ממשלת אלבניה אדי רמה וראש ממשלת לבנון לשעבר סעד חרירי היו רק חלק מהאורחים המכובדים.

עוד בוואלה! NEWS:
המשרת הנאמן שניסה לפרוס את כנפיו - עד שסולק על ידי ארדואן
טורקיה: עיתונאי בכיר ניצל מניסיון התנקשות – ונשלח למאסר
ארדואן מהדק אחיזה: ראש הממשלה יודח, לא יערכו בחירות חוזרות

חתונת סומיה ארדואן וסלצ'וק באירקטר, איסטנבול, 14 במאי 2016. רויטרס
הזוג המאושר. סומיה וסלצ'וק באירקטר, שלשום/רויטרס

סומיה, בת 30, היא בתם הרביעית של הזוג רג'פ טייפ ואמינה ארדואן, אחות לבוראק, בילאל ואסרה. בעת כהונתו של אביה כראש הממשלה, סומיה שימשה יועצת למפלגת השלטון AKP לענייני מדיניות חוץ, אולם פרשה מהתפקיד בשנת 2014, כשארדואן נבחר לנשיאות. היא בוגרת תואר ראשון באוניברסיטת אינדיאנה שבארצות הברית ותואר שני ב-LSE היוקרתי בלונדון, ונחשבת לפעילה מובילה בתחום זכויות נשים.

באירקטר, בן 36, הוא בכיר בחברה המשפחתית באיקר מכינה ובנו של בעלי החברה, ונחשב לאחד מהגורמים המובילים בתעשיית המל"טים (מטוסים ללא טייס) הטורקית. הוא לומד כיום לדוקטורט במכון ג'ורג'יה לטכנולוגיה, לאחר שהשלים תואר ראשון באוניברסיטה הטכנולוגית של איסטנבול ותואר שני באוניברסיטה האמריקנית היוקרתית MIT. המל"ט הראשון מתוצרת טורקיה, שהפך למבצעי בסוף השנה שעברה, נושא את שם משפחתו – באירקטר TB2.

(עדכון ראשון: 21:37)

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
חתונת סומיה ארדואן וסלצ'וק באירקטר, איסטנבול, 14 במאי 2016. רויטרס
סעד חרירי, אמינה ארדואן, אחמט דאווטאולו, עבדוללה גול ועוד רבים וטובים הצטופפו על במת הטקס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully